بهداشت دهان و دندان

ادعای عجیب و جالب درباره مهاجم خارجی پرسپولیس

خبرنگاران- پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر، در فصل تازه هم همچنان کاراکتر مدعی بودنش را حفظ نموده است. این تیم دو ملاقات قبلی اش در لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشته تا حالا یکی از سه تیم بالای جدول باشد که 6 امتیازی است.

30 مرداد 1402

از دایناسور 35 متری تا نهنگ 200 تنی؛ ابهت حیوانات ماقبل تاریخ، عکس

زومیت نوشت: از مگالودون، هیولای باستانی دریاها تا دایناسور 35 متری و نهنگ آبی 200 تنی، با بزرگترین حیواناتی که تا به امروز روی زمین زندگی کرده اند، آشنا شوید.

30 خرداد 1402

شش علت برای نه گفتن به خرید گلکسی A53

خبرنگاران- قیمت گلکسی A53 حداقل 16 میلیون است. با 200، 300 هزار تومان بیشتر می گردد گلکسی A54 را خرید. درعوض صاحب گوشی جدیدی می شوید که مثل سلاطین سامسونگ با قاب شیشه ای طراحی شده، دوربین و نمایشگر بهتری دارد و از نظر پردازنده یک سروگردن بالاتر است. از طرفی گلکسی...

27 خرداد 1402

مقدار مجاز مصرف ویتامین ها چقدر است؟

ویتامین ها در مواد غذایی که آن ها را مصرف می کنیم وجود دارند، ولی بعضی از آن ها را نمی توان بیش از میزان مصرف نمود، زیرا می تواند مشکل ساز باشد.

3 خرداد 1402

ماوسی که با حرکات دهان و زبان کار می نماید!

به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ انجیرینگ، این دستگاه در اصل مانند یک محافظ دندان پوشیده می گردد و جالب آنکه ماوس پد نام دارد. این گجت پوشیدنی در قسمت دندان های بالای کاربر قرار می گیرد و از سوی دیگر یک پد حسگر لمسی حساس به زبان در بخش سقف دهان قرار...

9 اردیبهشت 1402

بلایی که گوشی سامسونگ سر عکس نوزاد هفت ماهه آورد! ، عکس

زومیت نوشت: یکی از دارندگان گلکسی S23 اولترا هنگام استفاده از قابلیت Remaster متوجه شد هوش مصنوعی سامسونگ دندان های ترسناکی به نوزاد هفت ماهه او اضافه نموده است.

7 فروردین 1402

تصاویر اسکلت هایی غرق در جواهرات!

ماجرای قدیسان گوردخمه (catacomb saints) حکایت عجیب و غریبی است. این داستان ریشه در بحران ایمان پس از اصلاحات پروتستانی دارد که مردم را به بازگشت چشمگیر به مادی گرایی و تجمل در پرستش تهییج کرد.

26 اسفند 1401

این جانوران عجیب الخلقه در درازگودال ماریانا زندگی می نمایند، عکس

درازگودال ماریانا ژرفترین درازگودال اقیانوس های دنیا و ژرفترین مکان پوسته کره زمین است.

12 اسفند 1401

خواص شیر برنج برای سلامتی

میزان پروتئین موجود در برنج اگر چه جز پروتئین های کامل محسوب نمی گردد اما در کنار شیر می تواند احتیاج بدن را تامین کند.

13 بهمن 1401

راه خلاصی از بوی بد دهان!

دانشمندان پی بردند که غذاهای تخمیری حاوی باکتری های پروبیوتیک، می توانند برای از بین بردن بوی بد دهان مفید باشند.

9 دی 1401

برترین روش برای استفاده مجدد از اشیاء و مواد غذایی دورریختنی

ضایعات مواد غذایی، مسئله ای بزرگ تر از آن چیزی است که بسیاری از مردم تصور می نمایند. درواقع، نزدیک به یک سوم کل مواد غذایی تولیدشده در دنیا به دلایل مختلف دور ریخته می گردد یا هدر می رود.

7 مهر 1401

مردی که از 10 سال پیش دست خود را بالا نگه داشته است!

ویدئویی از مردی هندی که 10 سال است دست خود را پایین نیاورده است، جنجال گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است.

6 مهر 1401

خاتمه سنجش سلامت نوآموزان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد از انتها سنجش سلامت نوآموزان در 7 پایگاه ثابت و سیار استان اطلاع داد.

29 شهریور 1401

چرا لثه تحلیل می رود

تهران (پانا) - یکی از دلایل اصلی عقب نشینی لثه ها بیماری های مرتبط به این عضو است.

12 دی 1400

خوراکیهای مضر برای دندان

بسیاری از مواد غذایی معمولی که جزئی از رژیم غذایی روزانه ما هستند و علاقه زیادی به خوردن آن ها داریم، در حقیقت برای سلامت دندان های ما بسیار مضر هستند. در ادامه به مواد غذایی ای می پردازیم که دندانپزشکان به خاطر ضرر زیادی که این مواد برای سلامت دهان...

1 آذر 1400

آشنایی با میوه پاپایا

آیا می دانید پاپایا چیست؟ پاپایا یکی از میوه های استوایی و بومی منطقه ها حاره ای آمریکا و مکزیک است و در کشورهای هند، آفریقای جنوبی، سری لانکا و فیلیپین هم پرورش داده می گردد. کاشت میوه پاپایا در ایران برای اولین بار در شهر یزد اجرا شده است و به عنوان...

23 آبان 1400

خواص و مضرات گلاب و طرز تهیه آن

فصل بهار بهترین زمان برای چیدن گل محمدی و تهیه گلاب از آن می باشد. گلاب از گیاهی با نام Rosa damascene گرفته می شود، که یکی از گونه های گل رز است. این گونه گیاهی به فراوانی در ایران کشت داده می شود و با نام گل محمدی مشهور است. گل رز در بیشتر نقاط دنیا به عنوان...

18 آبان 1400

10 علامت پنهان که حکایت از ابتلا به بیماری های جدی دارند

ایرنا/بعضی بیماری ها زمانی تشخیص داده می شوند که به اندازه زیادی پیشرفت نموده اند. این بیماری ها هیچ علامت ظاهری و نشانه ای ندارند و در صورت عدم تشخیص و درمان، اغلب می توانند مهلک باشند.

11 آبان 1400

فوائد خوردن گوشت

گوشت حاوی تمام مواد مغذی مهمی است که جهت برخورداری از یک زندگی سالم وجود آنها حیاتی می باشد. خوردن مرتب گوشت به طرق بسکمک به فرد فایده می رساند. این مقاله به شما در درک مزایای متعدد خوردن گوشت کمک می نماید.

25 مهر 1400

درمان بیماری ها در طب سنتی: حروف پ و ت

پروستات پروستات نشان دهنده اختلالات ادراری، مسدود شدن جهت خروج ادرار، پیدا شدن خون در ادرار و دردهای استخوانی شدید می باشد. درمان خوراکی:پیاز، نخود فرنگی، گوجه فرنگی، تمرهندی، شیر برنج، خوراک قارچ، فلفل شیرین.

19 مهر 1400
تعداد: (31)