همه اخبار و مقاله ها

این گوشی تاشو چینی و مقرون به صرفه است!، عکس

دیجیتو نوشت: گوشی تاشو آنر مجیک VS2 خاتمه معرفی گردید که در مقایسه با مدل قبلی، یعنی مجیک V2 مشخصات ضعیف تر و قیمت پایین تری دارد.

21 مهر 1402

دورس چیست و چه تفاوتی با هودی دارد؟

بالاخره به فصل زیبای پاییز رسیده ایم و سروکله لباس های گرم و پاییزی پیدا شده است. انواع سویشرت، هودی و ژاکت ها از لباس های محبوب پاییزی هستند که هواداران زیادی دارند و در سرمای پاییز و زمستان می توانند گرمای لذت بخشی به شما بدهند. این لباس های گرم و پاییزی...

16 مهر 1402

پرده رومن از کجا بخریم؟

با توجه به اهمیتی که پرده ها در تزئین و دکوراسیون داخلی دارند، انتخاب مناسب آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از جمله پرده هایی که در دیزاین و تنظیم نور فضاها تأثیر بسزایی دارند، پرده رومن است. برای خرید پرده رومن، انتخاب منبع مناسب، اهمیت زیادی دارد...

13 مهر 1402

دستکند سامن عید نوروز میزبان گردشگران خواهد بود

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های بدست رسیده، دستکند سامن عید نوروز میزبان گردشگران خواهد بود.

10 مهر 1402

برای ورود فرزندمان به مدرسه نو چه کنیم؟

شروع سال تحصیلی برای والدین و بچه ها با چالش های زیادی همراه است. انتها تعطیلات و بازگشت به مدارس، تغییر پایه ها و حضور در مدارس بزرگتر و با گروه های دوستی متفاوت و احیانا تغییر مدرسه از مهم ترین چالش های والدین و بچه ها در شروع سال تحصیلی است.

6 مهر 1402

ربات پلیس به میدان آمد، عکس

دیجیاتو نوشت: اداره پلیس نیویورک (NYPD) در حال استقرار ربات های امنیتی K5 برای گشت زنی در ایستگاه مترو تایمز اسکوئر است که مقامات می گویند برای حفظ امنیت انسان ها تصمیم به انجام چنین کاری گرفته شده است.

2 مهر 1402

مارگو رابی چطور ستاره شد؟ از گرگ وال استریت تا باربی

سال جاری دهمین سالگرد اکران فیلم گرگ وال استریت است. فیلمی که برای محتوای خاصش، بازی درخشان لئوناردو دی کاپریو و کارگردانی جسورانه مارتین اسکورسیزی در سطح گسترده شناخته شده است. این فیلم نه تنها نامزد پنج نامزدی اسکار شد بلکه به سرعت به پرفروش ترین فیلم...

2 مهر 1402

پرچمداران خوش قیمت و چشم نواز شیائومی، عکس

زومیت نوشت: ردمی نوت 13 پرو و ردمی نوت 13 گوشی های خوش قیمت نو شیائومی هستند که از نمایشگر باکیفیت و دوربین پروضوح استفاده می نمایند.

31 شهریور 1402

قاتوق کشک و سیب، غذایی اصیل و سنتی و مزه ای به یادماندنی

قاتوق کشک و سیب یکی از غذاهایی است که طعمی لذیذ دارد و می توان برای شام سرو کرد.

30 شهریور 1402

اهدای ادکلن یک میلیون و 700 هزارتومانی به کریستیانو رونالدو

خبرنگاران- پرسپولیس در اولین دیدارش از لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی مقابل النصر با فوق ستاره اش یعنی کریستیانو رونالدو با 2 گل مغلوب شد.

29 شهریور 1402

یک اسکلت نادر دایناسور در پاریس به مزایده گذاشته خواهد شد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، یک اسکلت نادر دایناسور در پاریس به مزایده گذاشته خواهد شد.

28 شهریور 1402

طرز تهیه یک مدل نان ساده، خوشمزه و مالی برای تغذیه دانش آموزان

با نزدیک شدن به ماه مهر و فصل آغاز مدارس یکی از دغدغه های مادران این است که چه نوع خوراکی را برای تغذیه بچه ها خود در مدرسه تهیه نمایند که هم بچه ها آن را دوست داشته باشند و هم سالم و مقوی باشد و انرژی لازم را تا انتها ساعت مدرسه در بدن بچه ها فراهم کند. گرچه...

27 شهریور 1402

پیاده روی در خیابان های دنج و خلوت بلگراد، شهر مجذوب کننده صربستان

بلگراد با داشتن برخی از بهترین خیابان های دنج و خلوت، فرصتی ایده آل برای تجربه حال و هوای آرام و اصیل صربستان است. می توان در این خیابان ها کافه ها و گالری های جذابی را شکار کرد.

27 شهریور 1402

اولین تصاویر از نسخه ایرانیزه پورشه 918 اسپایدر در نمایشگاه خودرو مشهد!

خودرویی که دو برادر مشهدی نسخه کپی آن را با دست ساخته اند، پورشه 918 اسپایدر است. 918 اسپایدر سوپرکار پلاگین هیبرید پورشه بود که اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو 2010 دیده شد و در سال 2013 به صورت رسمی به فروش گذاشته شد.

26 شهریور 1402

طول شبکه مترو تهران در مهرماه به 300 کیلومتر می رسد ، افتتاح 5 ایستگاه تازه در ماه آینده

مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت: شبکه مترو تهران در مهرماه سال جاری شاهد افتتاحیه های متعددی خواهد بود و به موجب بهره برداری از ایستگاه های تازه، عملاً 26 کیلومتر مسیر تونلی نیز به طول این شبکه اضافه خواهد شد.

25 شهریور 1402

تکرار یک وعده: تا آخر سال مودم 5G ایرانی به فراوری انبوه می رسد

فراوریکنندگان مودم بومی می گوید با همه مسائل و موانعی مانند تحریم ها، گرانی قطعات، کمبود ارز، زنجیره تامین قطعات مودم و … تا خاتمه سال، مودم 5G ایرانی به فراوری انبوه می رسد.

23 شهریور 1402

توضیح صدا و سیما درباره سانسور قلیان کنار یک روحانی

روزنامه جوان نوشت: قائم مقام شبکه مستند سیما درباره سانسور تصویر قلیان کنار دست یک روحانی و جایگزین کردن گلدان به جای آن در یک مستند تلویزیونی، که اخیرا در فضای مجازی محل سوال و شگفتی شده بود، توضیحاتی را منتشر کرد.

22 شهریور 1402

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس از راه رسیدند؛ خداحافظی با ناچ و سلام به USB، C

زومیت نوشت: آیفون 15 و آیفون 15 پلاس با داینامیک آیلند و درگاه USB C معرفی شدند و بدین ترتیب اپل با ناچ و درگاه لایتنینگ روی گوشی های خود خداحافظی کرد.

22 شهریور 1402

فلیک به فلاکت افتاد!

هانسی فلیک پس از شکست سنگین ژرمن ها مقابل ژاپن به اولین مربی اخراجی تاریخ فوتبال آلمان تبدیل شد.

21 شهریور 1402

طرز تهیه رنگینک، دسر خوشمزه جنوبی

رنگینک یکی از انواع دسرهای اصیل ایرانی است که امروزه بیشتر به عنوان میان وعده یا عصرانه استفاده می گردد.

20 شهریور 1402
تعداد: (1574)