بلایی که گوشی سامسونگ سر عکس نوزاد هفت ماهه آورد! ، عکس

به گزارش وبلاگ داریوش، زومیت نوشت: یکی از دارندگان گلکسی S23 اولترا هنگام استفاده از قابلیت Remaster متوجه شد هوش مصنوعی سامسونگ دندان های ترسناکی به نوزاد هفت ماهه او اضافه نموده است.

بلایی که گوشی سامسونگ سر عکس نوزاد هفت ماهه آورد! ، عکس

سامسونگ قابلیت Photo Remaster مبتنی بر هوش مصنوعی را به عنوان بخشی از برنامه گالری اختصاصی خود که نقش اپلیکشن پیش فرض مدیریت تصاویر را در گوشی های سری گلکسی S23 دارد، ارائه می دهد. این ویژگی با هدف بهبود ظاهر عکس ها طراحی شده است.

سامسونگ ادعا می نماید، ویژگی Remaster، با حذف اتوماتیک سایه ها و بازتاب های نور از تصاویر کاربران، جلوه بهتری به آن ها می بخشد. این قابلیت بعلاوه به افزایش وضوح تصاویر و عکس های متحرک GIF یاری می نماید.

درحالی که سامسونگ از هوش مصنوعی برای ارائه قابلیت Remaster بهره می برد، اما به طور خاص به این موضوع اشاره نمی نماید. علاوه براین آنالیز های پتاپیکسل نشان می دهد ویژگی مذکور، چیزی بیش از یک تنظیم کننده نور و سایه است.

بیشتر بخوانید:

  • بمب افکن اتمی هند چه شکلی است؟ / عکس

  • پری دریایی ترسناک، ترکیبی از میمون و ماهی/ عکس

  • توییت تازه زلزله شناس هلندی توییتر را لرزاند / عکس

یکی از کاربران گلکسی S23 اولترا که قابلیت Remaster را روی تصویر نوزاد خود امتحان کرد متوجه شد که ویژگی هایی مثل دندان به چهره فرزندش اضافه شده است که قطعاً درحالت طبیعی وجود نداشت.

پتاپیکسل برای آنالیز موضوع، قابلیت Remaster را روی چند عکس دیگر از چهره نوزادان اعمال کرد و هوش مصنوعی سامسونگ به شیوه ای ترسناک، دندان هایی را به تصاویر مذکور اضافه نمود.

اکنون سؤال این است که چرا قابلیت Remaster، چنین سطحی از آزادی را برای پردازش تصاویر دارد. ویدیوهای دیگری نیز درمورد این ویژگی منتشر شده است که دندان های اضافه را به جایی که به آن تعلق ندارند، اضافه می نماید.

از آن جا که Remaster به عنوان قابلیتی برای تنظیم نور و سایه معرفی شده است، اعمال تغییراتی مثل اضافه نمودن دندان به چهره نوزادان کمی عجیب به نظر می رسد.

58321

منبع: خبرآنلاین

به "بلایی که گوشی سامسونگ سر عکس نوزاد هفت ماهه آورد! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلایی که گوشی سامسونگ سر عکس نوزاد هفت ماهه آورد! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید