موبایل، تبلت و گجت ها

این گوشی تاشو چینی و مقرون به صرفه است!، عکس

دیجیتو نوشت: گوشی تاشو آنر مجیک VS2 خاتمه معرفی گردید که در مقایسه با مدل قبلی، یعنی مجیک V2 مشخصات ضعیف تر و قیمت پایین تری دارد.

21 مهر 1402

پرچمداران خوش قیمت و چشم نواز شیائومی، عکس

زومیت نوشت: ردمی نوت 13 پرو و ردمی نوت 13 گوشی های خوش قیمت نو شیائومی هستند که از نمایشگر باکیفیت و دوربین پروضوح استفاده می نمایند.

31 شهریور 1402

تکرار یک وعده: تا آخر سال مودم 5G ایرانی به فراوری انبوه می رسد

فراوریکنندگان مودم بومی می گوید با همه مسائل و موانعی مانند تحریم ها، گرانی قطعات، کمبود ارز، زنجیره تامین قطعات مودم و … تا خاتمه سال، مودم 5G ایرانی به فراوری انبوه می رسد.

23 شهریور 1402

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس از راه رسیدند؛ خداحافظی با ناچ و سلام به USB، C

زومیت نوشت: آیفون 15 و آیفون 15 پلاس با داینامیک آیلند و درگاه USB C معرفی شدند و بدین ترتیب اپل با ناچ و درگاه لایتنینگ روی گوشی های خود خداحافظی کرد.

22 شهریور 1402

اعلام ممنوعیت عجیب برای استفاده از آیفون در چین ، واکنش اپل چه خواهد بود؟

دولت چین استفاده از گوشی های آیفون را در دستگاه های دولتی این کشور ممنوع نمود.

15 شهریور 1402

9 روش برای مقابله با حمله سایبری ، چه کار کنیم که هک نشویم؟

برای آنکه از حملات سایبری و هک شدن در امان باشید، چند راه چاره ساده را به شما معرفی می کنیم. اما باید بدانید که حتی رعایت این موارد هم شما را به صورت صد درصد ایمن نگه نمی دارد.

9 تیر 1402

اولویت های پژوهش و فناوری کشور تا 1406 تعیین شد

مهدی پاکزاد جزئیات مصوبات جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) که چند روز گذشته با حضور رئیس جمهور برگزار گردید را تشریح کرد و گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه اولویت های پژوهشی و فناوری در کشور بود که کلیات آن تأیید و قرار شد با اعمال دیدگاه...

7 تیر 1402

فراتر از پرو مکس؛ بزرگ ترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متر ساخته شد!

در دنیای امروز، احتمالاً بسیاری از کاربران علاقه دارند تا با گوشی هایی که دارای نمایشگر بزرگ هستند، کار نمایند. وجود نمایشگر بزرگ تر باعث می گردد تا حضور در شبکه های اجتماعی، استفاده از سرویس های پیغام رسان و تماشای ویدیو لذت بیشتری برای کاربر داشته...

4 تیر 1402

چرا قاب گوشی کدر می گردد؟، چطور دوباره آن را شفاف کنیم؟

اطلاعات آنلاین نوشت: قاب موبایل و تبلت از موادی ساخته می شوند که دارای دارای مقاومت بالا نسبت به حرارت هستند ولی به سرعت زرد می شوند!

4 تیر 1402

شش علت برای نه گفتن به خرید گلکسی A53

خبرنگاران- قیمت گلکسی A53 حداقل 16 میلیون است. با 200، 300 هزار تومان بیشتر می گردد گلکسی A54 را خرید. درعوض صاحب گوشی جدیدی می شوید که مثل سلاطین سامسونگ با قاب شیشه ای طراحی شده، دوربین و نمایشگر بهتری دارد و از نظر پردازنده یک سروگردن بالاتر است. از طرفی گلکسی...

27 خرداد 1402

جک T9 مدل 2023 در ایران، عکس

گجت نیوز نوشت: جک تی 9 مدل 2023 یک پیکاپ دو کابین و فول است که رسما وارد ایران شده. در ادامه قصد داریم تا با مشخصات فنی، قیمت، تریم های مختلف و امکانات کی ام سی T9 در ایران آشنا شویم و تمام نام های آن را بشناسیم.

21 خرداد 1402

آنالیز ساعت میبرو لایت 2؛ طراحی کاربرپسند با دنیایی از امکانات

میبرو را می توان یکی از پیروز ترین و در عین حال محبوب ترین برندهای چینی حاضر در بازار ایران دانست که در زمینه گجت های پوشیدنی فعالیت می نماید و محصولاتش را با کیفیت و قیمت بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می دهد که از جمله تازهترین آن ها می توان به ساعت...

3 خرداد 1402

کتاب سفیر ما در بهشت منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، کتاب سفیر ما در بهشت اثر حبیبه آقایی پور در نهمین روز از سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به وسیله انتشارات شهید کاظمی منتشر و به نمایشگاه رسید. شهید آقایی پور مدت ها به عنوان دیپلمات و سفیر ایران در کشورهای لیبی، فرانسه...

29 اردیبهشت 1402

راه اندازی سامانه معاملات املاک و مستغلات، قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری برای موجر و مستاجر رایگان شد

همزمان با راه اندازی سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور امکان دریافت کد رهگیری قرارداد اجاره بدون مراجعه موجر یا مستاجر به بنگاه معاملات املاک، به صورت رایگان فراهم شده است.

23 اردیبهشت 1402

ماوسی که با حرکات دهان و زبان کار می نماید!

به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ انجیرینگ، این دستگاه در اصل مانند یک محافظ دندان پوشیده می گردد و جالب آنکه ماوس پد نام دارد. این گجت پوشیدنی در قسمت دندان های بالای کاربر قرار می گیرد و از سوی دیگر یک پد حسگر لمسی حساس به زبان در بخش سقف دهان قرار...

9 اردیبهشت 1402

گیج ترین عروس و دامادی که تا کنون دیده اید!

یک عروس و داماد در شهر آنژه فرانسه فراموش کردند که به مراسم عروسی خود بروند.

21 فروردین 1402

فیلم تتریس؛ داستان این بازی جادویی!

فیلم تتریس (Tetris) روایتی هیجان انگیز و مجذوب کننده از شکل گیری و رواج یک بازی ویدئویی است؛ بازی ساده ای که بدون شک همۀ مردم جهان آن را می شناسند.

15 فروردین 1402

تعمیر گجت در برابر خرید کالای تازه؛ کدام بهتر است؟

به احتمال زیاد با این موضوع زیاد روبه رو شده اید که یک وسیله الکتریکی خراب شده و شما مردد هستید آیا باید تعمیر گجت را در دستور کار خود قرار دهید یا برای خرید یک محصول نو اقدام کنید. در این مطلب به شما یاری می کنیم برترین تصمیم را بگیرید.

14 فروردین 1402

دکمه های حالت جامد آیفون 15 پرو حتی هنگام خاموش شدن دستگاه فعال باقی می مانند

اپل ظاهراً برای آیفون 15 پرو و پرو مکس از یک ریزپردازنده کم مصرف نو استفاده می نماید که اجازه می دهد بعضی قابلیت ها مانند دکمه های غیرمکانیکی یا حالت جامد این دستگاه ها حتی در زمان خاموش بودن یا اتمام باتری، فعال باقی بمانند.

9 فروردین 1402

بلایی که گوشی سامسونگ سر عکس نوزاد هفت ماهه آورد! ، عکس

زومیت نوشت: یکی از دارندگان گلکسی S23 اولترا هنگام استفاده از قابلیت Remaster متوجه شد هوش مصنوعی سامسونگ دندان های ترسناکی به نوزاد هفت ماهه او اضافه نموده است.

7 فروردین 1402
تعداد: (134)