گیج ترین عروس و دامادی که تا کنون دیده اید!

به گزارش وبلاگ داریوش، یک عروس و داماد در شهر آنژه فرانسه فراموش کردند که به مراسم عروسی خود بروند.

گیج ترین عروس و دامادی که تا کنون دیده اید!

به گزارش منیبان، ماجرا از این قرار بود که یک عروس و داماد جوان فراموش کردند به مراسم ازدواجشان بروند، در حالی که معاونشهرداری و مهمانان و ساقدوش ها همه در انتظار بودند.

کارولین فل معاون شهردار شهر آنژه فرانسه که باید عقدنامه را می خواند و آن را ثبت می کرد، گفت: سالن آماده شده بود و مهمانان و ساقدوش ها هم انتظار می کشیدند، اما خبری از عروس و داماد نبود.

او اضافه کرد: مراسم ازدواج برای ساعت 10 صبح برنامه ریزی شده بود، ما کوشش کردیم با آن ها تماس بگیریم، اما پیروز به این کار نشدیم. این در حالی بود که باید تا بعد از ظهر 4 مراسم ازدواج دیگر نیز در سالن شهرداری برگزار می شد.

ما به ناچار 4 مراسم ازدواج دیگر را به خوبی و خوشی برگزار کردیم، باز هم هیچ خبری از عروس و داماد اولی نبود.

کارولین فل گفت: پیش از این چند مورد نادر داشتیم که عروس و داماد که از چند روز قبل شهرداری را از برگزاری مراسم ازدواج مطلع نموده و سالن را اجاره می نمایند به دلایلی از ازدواج کردن پشیمان شده، اما موضوع را به ما اطلاع می دادند.

او با لحن تلخی اضافه کرد: بعضی اهمیت مراسم ازدواج را درک نمی نمایند به عنوان مثال سالن ویژه مراسم عروسی شهرداری را مانند سالنی تصور می نمایند که برای برگزاری یک مهمانی اجاره نموده اند.

فل گفت: فقط فکرش را بکنید که همه ما به اضافه مهمانان و ساقدوش ها منتظر عروس وداماد هستیم در حالی که آن ها دارندبازی رایانه ای کندی کراش نموده و به میزان محو بازی هستند که مراسم ازدواجشان را فراموش می نمایند. فامیل ودوستان هم هرچه برایشان تلفن می زنند اصلا جواب نمی دهند!

او اضافه کرد: مهمانان و فامیل عروس و داماد خسته شده و سالن را ترک کردند و ما ساعاتی بعد از علت غیبت این زوج جوان مطلع شدیم. وی توضیح داد: فکر کنید برای زوجی که بازی کندی کراش مهمتر از مراسم ازدواجشان است این پیمان مقدس چه سرنوشتی خواهد داشت؟

منبع: فرارو

به "گیج ترین عروس و دامادی که تا کنون دیده اید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیج ترین عروس و دامادی که تا کنون دیده اید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید