علم و تکنولوژی

این گوشی تاشو چینی و مقرون به صرفه است!، عکس

دیجیتو نوشت: گوشی تاشو آنر مجیک VS2 خاتمه معرفی گردید که در مقایسه با مدل قبلی، یعنی مجیک V2 مشخصات ضعیف تر و قیمت پایین تری دارد.

21 مهر 1402

ربات پلیس به میدان آمد، عکس

دیجیاتو نوشت: اداره پلیس نیویورک (NYPD) در حال استقرار ربات های امنیتی K5 برای گشت زنی در ایستگاه مترو تایمز اسکوئر است که مقامات می گویند برای حفظ امنیت انسان ها تصمیم به انجام چنین کاری گرفته شده است.

2 مهر 1402

پرچمداران خوش قیمت و چشم نواز شیائومی، عکس

زومیت نوشت: ردمی نوت 13 پرو و ردمی نوت 13 گوشی های خوش قیمت نو شیائومی هستند که از نمایشگر باکیفیت و دوربین پروضوح استفاده می نمایند.

31 شهریور 1402

تکرار یک وعده: تا آخر سال مودم 5G ایرانی به فراوری انبوه می رسد

فراوریکنندگان مودم بومی می گوید با همه مسائل و موانعی مانند تحریم ها، گرانی قطعات، کمبود ارز، زنجیره تامین قطعات مودم و … تا خاتمه سال، مودم 5G ایرانی به فراوری انبوه می رسد.

23 شهریور 1402

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس از راه رسیدند؛ خداحافظی با ناچ و سلام به USB، C

زومیت نوشت: آیفون 15 و آیفون 15 پلاس با داینامیک آیلند و درگاه USB C معرفی شدند و بدین ترتیب اپل با ناچ و درگاه لایتنینگ روی گوشی های خود خداحافظی کرد.

22 شهریور 1402

اعلام ممنوعیت عجیب برای استفاده از آیفون در چین ، واکنش اپل چه خواهد بود؟

دولت چین استفاده از گوشی های آیفون را در دستگاه های دولتی این کشور ممنوع نمود.

15 شهریور 1402

سبک تصویرسازی ام الهام گرفته از نقاشی ها و نگارگری های ایرانی است

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)، فاطمه خسرویان و خواهرش حمیده خسرویان در گرم ترین ماه سال 1370 یعنی مردادماه، بعد از کلی تعارف زدن به هم، تصمیم می گیرند که دوتایی با هم به جهان بیایند. از بچگی باهم و هرجایی که بودند، روی هر چیزی نقاشی می کشیدند. در...

6 شهریور 1402

چگونه از پلی استیشن پلاس روی کامپیوتر استفاده کنیم؟

پلی استیشن پلاس یک سرویس مشترکین ارائه شده به وسیله سونی است. با اینکه پی اس پلاس قبلاً فقط برای انجام بازی های آنلاین و تعداد معدود دیگری قابلیت وجود داشت در حال حاضر با سرویس PS Now سونی تلفیق شده است که در عوض ارائه دهندهٔ لیستی از بازی های کلاسیک و مستقل...

5 شهریور 1402

منتظر کلید خوردن پروژه فسیل 2 باشید ، بهرام افشاری این بار به فضا می رود

با نگاهی به کارنامه تهیه کننده جوان فسیل که فروش فیلم هایش از او تهیه کننده ای ثروتمند ساخته، باید انتظار داشت که مدتی بعد از خاتمه اکران فسیل، قسمت دوم این فیلم فراوری گردد. سابقه عامریان نشان می دهد که او به این زودی ها فسیل را بایگانی نمی کند.

2 شهریور 1402

ارائه توضیحاتی درباره طرح شهر سالم و مقاصد مطلوب برای گردشگری

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، ارائه توضیحاتی درباره طرح شهر سالم و مقاصد مطلوب برای گردشگری صورت پذیرفت.

24 مرداد 1402

ماه فرهنگی زنجان برگزار می گردد

امراله حسنی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: از ابتدای امسال برنامه های فرهنگی استان بر اساس نقشه مهندسی فرهنگی در حال اجراست.

16 مرداد 1402

این علائم ساده نشانه گرمازدگی است نگران نشوید

بنا به تعریف کارشناسان انجمن اورژانس و یاری های اولیه سنت جان امبیولنس در انگلیس، گرمازدگی هنگامی رخ می دهد که دمای بدن فرد تا میزانی خطرناک بالا می رود.

14 مرداد 1402

کیفیت ابزارآلات رونیکس اتفاقی نیست!

حضور متمایز رونیکس در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمانکیفیت اتفاقی نیست! حضور متمایز رونیکس در بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، معتبرترین رویداد صنعت ساختمان در سطح کشور و خاورمیانه، روایتگر این واقعیت خواهد بود. اما این کیفیتی...

7 مرداد 1402

گزارش امیرعبداللهیان از سفر یک مقام عالی لیبی به ایران پس از 17 سال

ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: از بازگشت ثبات به لیبی استقبال می کنیم و مصمم به توسعه مناسبات دوجانبه با این کشور اسلامی هستیم.

4 مرداد 1402

مجسمه هزارساله بودا یک مومیایی است!

نتایج آزمایش های علمی دانشمندان نشان داد مجسمه بودای چینی، در واقع یک انسان مومیایی شده است.

1 مرداد 1402

ضرب المثل های زبان اَچُمی منتشر شد

به گزارش خبرنگارخبرنگاران در بندرعباس،ضرب المثل های زبان اَچُمی امثال و حکَمِ نیاکان نیک پندار اَچُمی زبان، به گویشبلوکی به اهتمام نویسنده ای آگاه، متعهد، دغدغه مند بومی و تحصیلکرده که از امتیاز ویژه گویشوری نیز برخوردار است، به شکل علمی پدید آمده...

31 تیر 1402

پوتین و قدرتمندترین کامپیوتر کوانتومی روسیه

دانشمندان روسی می گویند که قوی ترین رایانه کوانتومی تاریخ این کشور را ساخته اند.

30 تیر 1402

تنوع بی نظیر رونیکس در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران فرصتی است تا برند رونیکس به عنوان با متنوع ترین برند بازار ابزار ایران، جدیدترین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه مندان صنعت ابزار قرار دهد.

27 تیر 1402

کمبود کدام ویتامین باعث عصبانیت می گردد؟

متخصص تغذیه و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران درباره تاثیر ویتامین ها روی کیفیت خلق و خو توضیحاتی داد.

21 تیر 1402

9 روش برای مقابله با حمله سایبری ، چه کار کنیم که هک نشویم؟

برای آنکه از حملات سایبری و هک شدن در امان باشید، چند راه چاره ساده را به شما معرفی می کنیم. اما باید بدانید که حتی رعایت این موارد هم شما را به صورت صد درصد ایمن نگه نمی دارد.

9 تیر 1402
تعداد: (307)