فراتر از پرو مکس؛ بزرگ ترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متر ساخته شد!

به گزارش وبلاگ داریوش، در دنیای امروز، احتمالاً بسیاری از کاربران علاقه دارند تا با گوشی هایی که دارای نمایشگر بزرگ هستند، کار نمایند. وجود نمایشگر بزرگ تر باعث می گردد تا حضور در شبکه های اجتماعی، استفاده از سرویس های پیغام رسان و تماشای ویدیو لذت بیشتری برای کاربر داشته باشد و حتی عمر باتری این دستگاه ها نیز بیشتر است. حالا یک یوتوبر دستگاهی ساخته که از آن به عنوان بزرگ ترین آیفون دنیا یاد می گردد.

فراتر از پرو مکس؛ بزرگ ترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متر ساخته شد!

به گزارش دیجیاتو، متیو بیم (Matthew Beem) ازجمله کانال های سرگرم کننده یوتوب است که بیندگان خود را با محتوا های مختلفی سرگرم می نماید. او در یکی از ویدیو های تازه خود با عنوان بزرگ ترین آیفون دنیا را ساختم از نسخه بسیار بزرگ گوشی اپل رونمایی نموده است که حدود 2 متر ارتفاع دارد و البته می توان با آن کار کرد.

ساخت بزرگ ترین آیفون دنیا

البته همان طور که بیم در ویدیوی خود شرح می دهد، این دستگاه یک آیفون واقعی نیست، بلکه از ترکیب چندین دستگاه مختلف ساخته شده است. نمایشگر آن از پنل های لمسی ساخته شده که برای تلویزیون ها مورد استفاده قرار می گیرد. سپس این تلویزیون به یک مک مینی متصل است که این امر به دستگاه اجازه می دهد تمام برنامه ها و عملکرد های مشابه آیفون را در یک مقیاس بسیار بزرگ تر اجرا کند.

بااین حال، تقریباً تمام کار هایی را که از یک آیفون انتظار دارید، می توان با آن انجام داد. این یوتوبر در آزمایش دستگاه خود کار های مختلفی مانند گرفتن عکس سلفی، تنظیم تایمر و خرید به وسیله Apple Pay را انجام می دهد. او بعلاوه بزرگ ترین آیفون دنیا را همراه با خود به اطراف شهر نیویورک می برد و از آن برای مسیریابی در پارک مرکزی نیویورک استفاده می نماید!

او درنهایت پس از پارک مرکزی نیویورک، به استودیوی مارکوس براونلی (Marques Brownlee)، یوتوبر شناخته شده و معروف حوزه فناوری می رود تا پروژه خود را به او نمایش دهد. براونلی کاملاً تحت تأثیر بزرگ ترین آیفون دنیا و عملکرد نمایشگر لمسی و دکمه های صدا و پاور آن قرار می گیرد.

منبع: فرارو

به "فراتر از پرو مکس؛ بزرگ ترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متر ساخته شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراتر از پرو مکس؛ بزرگ ترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متر ساخته شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید