همایشها و نمایشگاه ها

اولین تصاویر از نسخه ایرانیزه پورشه 918 اسپایدر در نمایشگاه خودرو مشهد!

خودرویی که دو برادر مشهدی نسخه کپی آن را با دست ساخته اند، پورشه 918 اسپایدر است. 918 اسپایدر سوپرکار پلاگین هیبرید پورشه بود که اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو 2010 دیده شد و در سال 2013 به صورت رسمی به فروش گذاشته شد.

26 شهریور 1402

یادروز مهدی اخوان ثالث برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران در مشهد، سپستان و گل زوفا عنوان چهل و هشتمین همایش میان فصلی خردسرای فردوسی مشهد است که آدینه سوم شهریورماه ساعت 17 در سالن همایش آریومصلی نژاد مشهد برگزار خواهد شد.

1 شهریور 1402

توجه به صنعت گردشگری پروژه ایران هراسی را خنثی می نماید

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، توجه به صنعت گردشگری پروژه ایران هراسی را خنثی می نماید.

10 مرداد 1402

کیفیت ابزارآلات رونیکس اتفاقی نیست!

حضور متمایز رونیکس در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمانکیفیت اتفاقی نیست! حضور متمایز رونیکس در بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، معتبرترین رویداد صنعت ساختمان در سطح کشور و خاورمیانه، روایتگر این واقعیت خواهد بود. اما این کیفیتی...

7 مرداد 1402

عکس ، پرواز جنگنده های اف 35 در ژاپن برای نخستین بار!

ایتالیا برای اولین بار در تاریخ جنگنده های نسل پنجم F-35 Lightning II را به ژاپن می فرستد. این جنگنده های پیشرفته چند روز پس از مانور نظامی جنگنده نسل پنج جین در نمایشگاه هوایی راهی شرق دور می شوند.

6 مرداد 1402

پوتین و قدرتمندترین کامپیوتر کوانتومی روسیه

دانشمندان روسی می گویند که قوی ترین رایانه کوانتومی تاریخ این کشور را ساخته اند.

30 تیر 1402

تنوع بی نظیر رونیکس در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران فرصتی است تا برند رونیکس به عنوان با متنوع ترین برند بازار ابزار ایران، جدیدترین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه مندان صنعت ابزار قرار دهد.

27 تیر 1402

جک T9 مدل 2023 در ایران، عکس

گجت نیوز نوشت: جک تی 9 مدل 2023 یک پیکاپ دو کابین و فول است که رسما وارد ایران شده. در ادامه قصد داریم تا با مشخصات فنی، قیمت، تریم های مختلف و امکانات کی ام سی T9 در ایران آشنا شویم و تمام نام های آن را بشناسیم.

21 خرداد 1402

خودروی مشهور تویوتا با کیت نو آیرودینامیک و بدنه متفاوت ، عکس

پدال نوشت: تویوتا برای گرامیداشت یکصدمین سالگرد برگزاری مسابقات مشهور 24 ساعته لمان از نسخه مفهومی و کانسپت GR پریوس رونمایی کرد. این خودرو از کیت آیرودینامیک تازه سود می برد.

20 خرداد 1402

کتاب سفیر ما در بهشت منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، کتاب سفیر ما در بهشت اثر حبیبه آقایی پور در نهمین روز از سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به وسیله انتشارات شهید کاظمی منتشر و به نمایشگاه رسید. شهید آقایی پور مدت ها به عنوان دیپلمات و سفیر ایران در کشورهای لیبی، فرانسه...

29 اردیبهشت 1402

نمایشگاه کتابفروشی نشود، معارفه نویسندگان خارجی قابلیت نمایشگاه کتاب تهران است

مژده دقیقی، مترجم می گوید: نمایشگاه کتاب تهران می تواند از فروشگاه صرف بودن خارج گردد و نقش های بهتری ایفا نماید.

27 اردیبهشت 1402

موزه نگارگری و هنرهای تجسمی نگاه اصفهان محیط زیبایی برای نمایش آثار هنرمندان است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، موزه نگارگری و هنرهای تجسمی نگاه اصفهان محیط زیبایی برای نمایش آثار هنرمندان است.

26 اردیبهشت 1402

سریع ترین ربات انسان نمای دنیا برای مسابقات ربوکاپ آماده می گردد

دانشکده مهندسی ساموئلی دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA)، یک ربات انسان نمای پیشرفته موسوم به ARTEMIS را توسعه داده است که نامش مخفف عبارت فناوری رباتیک پیشرفته برای تحرک پیشگامانه و پایداری بهبود یافته است.

22 اسفند 1401

دنیا بعد از 15 سال بر سر حفاظت از دریا ها به توافق رسید

بعد از 15 سال مذاکره و بحث و جدل، اعضای سازمان ملل متحد بر سر حفاظت از دریا ها به توافق رسیدند. هدف این مذاکرات که 40 ساعت به طول انجامید و در نیویورک انجام شد بیش از هرچیز این بود که در آینده حداقل 30 درصد از دریا ها جزو منطقه ها حفاظت شده قرار بگیرد.

15 اسفند 1401

پروژکتور LG Probeam ایدئال برای تجربه های هنری

شرکت ا ل جی جدیدترین پروژکتور خودش را تحت عنوان LG Probeam معرفی نموده که پرنورترین پروژکتور در بین محصولات این شرکت محسوب می گردد.

9 اسفند 1401

یک افشاگری خنده دار درباره رفتار عجیب ایلان ماسک

دیجیاتو نوشت: طبق گزارشی که واشنگتن پست منتشر کرده است، افراد برای ملاقات با ایلان ماسک در توییتر باید بیش از یک ساعت منتظر بمانند. همچنین به آن ها گفته می شود که پیش از آغاز صحبت از طریق مالک توییتر، حرف نزنند.

13 دی 1401

هتل سینگو یکی از بهترین هتل های قشم است

جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، هتل سینگو یکی از بهترین هتل های قشم است.

26 آذر 1401

با 7 پل معروف دنیا آشنا شوید

در طول سنین مختلف، انسانها از پل برای پر کردن شکاف بین موانع فیزیکی و یک عبور آسان استفاده می کردند. بسیاری از این پل ها نیز به عنوان نشانه و یا بخش مهمی از زیرساخت های شهرها در سراسر دنیا هستند و یا به علت هنر معماری و مهندسی به یکی از جاذبه های دیدنی آن...

17 آذر 1401

خودروی متصل به اینترنت رونمایی می شود

به گزارش خبرنگاران، گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی با همکاری مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع یک خودروساز ایرانی رویداد فناورانه خودروهای آینده را در تاریخ 25 و 26 مهر ماه برگزار می کند.

21 مهر 1401

همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری اوایل آبان در اراک

روز های چهارم و پنجم آبان ماه شهر اراک میزبان همایش علمی فرصت های سرمایه گذاری است.

17 مهر 1401
تعداد: (65)