بازدید از موزه زیر آبی کانکون و جذابیت های تماشایی آن

به گزارش وبلاگ داریوش، موزه زیر آبی کانکون یکی از موزه های معروفی است که در کشور مکزیک و در شهر کانکون واقع شده است این موزه به علت مجذوب کنندهیت های مختلفی که دارد مورد توجه گردشگران است این موزه مجذوب کننده در سال 2009 احداث شده است و بعد از خرابی ها و خسارت هایی که ناشی از طوفان بوده است این موزه شکل گرفته است. این مکان می تواند برای ماجراجویان و غواصان مکان بسیار مناسبی باشد و از مجذوب کنندهیت های بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد قرار گرفتن این موزه در زیر آب های ساحلی این منطقه موجب شده است تا آن را به عنوان یکی از جاذبه های توریستی این شهر بشناسند و در میان گردشگران اهمیت بسیار زیادی داشته باشد ساخت این موزه ارزشمند به وسیله مجسمه ساز انگلیسی جیسون جی کایرس با استفاده از بتن اجرا شده است. مجذوب کنندهیت های این موزه برای گردشگران بسیار زیاد است و هر ساله علاقه مندان زیادی را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می نماید جالب است بدانید این موزه تنها موزه زیرآبی در جهان است و تا کنون جاذبه ای نظری آن در هیچ جای جهان وجود نداشته است بعلاوه این موزه از جمله بزرگ ترین مجموعه های آبی است که مورد توجه گردشگران و علاقه مندان زیادی است. شما علاقه مندان نیز می توانید در ادامه این بخش با جاذبه های بیشتری از این موزه آشنا شوید و اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این منطقه به دست آورید بنابراین تا ادامه این بخش هماره ما باشید.

بازدید از موزه زیر آبی کانکون و جذابیت های تماشایی آن

موزه زیر آبی کانکون:

این موزه یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی در این شهر محسوب می گردد و با وجود صدها مجموعه مجسمه ای که در خود جای داده است یکی از موزه های ارزشمند زیر دریایی است این مجسمه ها در مقدار های طبیعی ساخته شده اند و به همین علت است که واقعی به نظر می رسند تماشا این دسته از جاذبه ها می تواند برای هر گردشگری دارای مجذوب کنندهیت باشد و مورد توجه همگان قرار گیرد هر ساله تورهای گردشگری که در اطراف این موزه برگزار می شوند تعداد بسیار زیادی از گردشگران را جذب می نمایند که از این جهت دارای اهمتی می باشند. همانطور که پیش از این اشاره شد این موزه در سال 2009 ساخته شده است و با ساخت صدها مجسمه بزرگ در دل آب های آن به یکی از بزرگ ترین موزه های دریایی جهان تبدیل شده است. آب های این منطقه با وجود اینکه کم عمق است مجذوب کنندهیت زیادی دارد و به یکی از مهم ترین پارک های ملی جهان تبدیل شده اند. مجموعه مجسمه هایی که در این موزه در معرض دید عموم قرار می گیرند می تواند بسیار جالب توجه باشند و زیبایی های بی حدی دارند.

شما علاقه مندان و گردشگران برای اینکه بتوانید از موزه زیر آبی کانکون بازدید کنید باید با استفاده از قایق های توریستی به این منطقه بروید این قایق ها شیشه ای هستند و مهم ترین و به روزترین امکانات غواصی را برای گردشگران ارائه می دهند. این موزه شگفت انگیز دارای مجذوب کنندهیت های بی شماری است و با وجود چنین جاذبه های منحصر به فردی می تواند مجذوب کنندهیت های بی شماری داشته باشد از گونه های دریایی که می توانید در زیر این آب ها مشاهده کنید می توان به گونه هایی از مرجان های دریایی اشاره کرد.

هدف از ساخت این موزه:

هر شخصی که از این موزه شگفت انگیز بازدید می نماید این سوال برایش ایجاد می گردد که چرا این موزه با چین مجسمه های بزرگی در زیر آب ها ساخته شده است و چگونه ایده ساخت این موزه به فکر سازنده آن خطور نموده است؟ این موزه زیرآبی بخش مهمی از مرجان های دریایی را در خود جای داده است و از آن ها حفاظت می نماید هدف اصلی از ساخت این موزه زیر دریایی حفاظت از این گونه های ارزشمند مرجان ها است حجاری هایی که در این بنا می بینید ساخته دست بشری است و با موادی ساخته شده اند که کاملا طبیعی هستند. این موزه نه تنها ارزش طبیعی دارد بلکه یک اثر هنری بسیار مجذوب کننده به نظر می رسد که باید حتما از نزدیک آن را مشاهده کنید.

این موزه دارای چه آثاری است؟

موزه زیر آبی کانکون دارای مجموعه آثار هنری ارزشمندی است که با استفاده از بتن ساخته شده اند در این موزه زیبا و شگفت انگیز می توانید مجموعه ارزشمندی با بیش از 500 اثر هنری که ساخته دست بشری است را مشاهده نمایید. این موزه دارای مجسمه های بزرگی است که بعضی از آن ها به شکل تمام قد ساخته و طراحی شده اند این مجموعه با وجود اینکه به وسیله انسان ساخته شده است اما بسیار حیرت انگیز است و مانند یک اثر باستانی به نظر می رسد.

موزه زیر آبی کانکون یکی از مهم ترین مکان های تماشای مکزیک است و هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان برای بازدید از این موزه به مکزیک سفر می نمایند مسجمه هایی که می توانید در این مجموعه مشاهده کنید رویاهایی است در فکر سازنده بوده و به تحقق پیوسته است از این حیث این ایده ها و رویاها برای خیلی از افراد قابل درک و لمس است و موجب مجذوب کنندهیت بیشتر این مجموع ارزشمند شده است. در سفر به مکزیک ممکن است بخواهید بدانید که از کدام مکان های تماشای مکزیک بازدید کنیم شما علاقه مندان می توانید در لینک نیز با جاذبه های بیشتری از این کشور آشنا شوید.

این مجسمه های برداشتی از چهره های مختلف انسانی در حالت های گوناگونی است که به نوعی فرهنگ و سنت های بومی این منطقه ها را نیز در خود جای داده اند این آثار باستانی و مجموعه هنری بسیار ارزشمند هستند و امروزه به عنوان نوعی نمایشگاه هنری مدرن نیز در میان علاقه مندان شناخته می شوند.

منبع: دیجیاتور

به "بازدید از موزه زیر آبی کانکون و جذابیت های تماشایی آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از موزه زیر آبی کانکون و جذابیت های تماشایی آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید