یک افشاگری خنده دار درباره رفتار عجیب ایلان ماسک

به گزارش وبلاگ داریوش، دیجیاتو نوشت: طبق گزارشی که واشنگتن پست منتشر کرده است، افراد برای ملاقات با ایلان ماسک در توییتر باید بیش از یک ساعت منتظر بمانند. همچنین به آن ها گفته می شود که پیش از آغاز صحبت از طریق مالک توییتر، حرف نزنند.

یک افشاگری خنده دار درباره رفتار عجیب ایلان ماسک

علاوه براین، ماسک برخی مواقع در میان جلسات در یوتیوب ویدیو می بیند. تمام این موارد درحالی اتفاق می افتند که مدیرعامل کنونی توییتر اصرار زیادی به بازگشت کاربران به دفاتر و برگزاری جلسات حضوری داشت.

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی اعلام کرده است که مراجعه کنندگان مقر اصلی توییتر در سان فرانسیسکو معمولاً بیش از یک ساعت معطل می شوند تا با ایلان ماسک صحبت کنند. به علاوه، از افراد خواسته می شود تا در محلی نزدیک به اتاق کنفرانس طبقه دهم که متعلق به مدیرعامل است، منتظر بمانند.

ایلان ماسک با مسائلی زیادی در توییتر روبه رو است

یک منبع نزدیک به ماسک به واشنگتن پست اعلام کرده که او برخی شب ها تا صبح مشغول حل مسائل و برنامه ریزی است. این گزارش می گوید کسانی که پیروز به دیدن ماسک شده اند، از دیدنی ویدیوهای یوتوب از طریق او در حین جلسات خبر داده اند.

این روزنامه همچنین به نقل از منابع خود مدعی شده است که ماسک در کنترل کسب وکار توییتر دچار چالش شده. او رویکردی را از کارمندان خود طلب می کند که مانع از طرح مسائل و مسائل از سوی آن ها می شود.

البته ایلان ماسک دیروز در توییتی گفت که این شرکت حداقل دیگر با سرعت به سمت ورشکستگی پیش نمی رود. بااین حال، به باور این چهره ثروتمند و جنجالی، هنوز کارهای بسیار زیادی باید در این شرکت انجام شود تا اوضاع به سطح مطلوب برسد.

ایلان ماسک حالا ظاهراً به جای تمرکز روی ارائه قابلیت هایی برای رقابت با یوتوب که درواقع می توانند به افزایش درآمدهای این شرکت کمک کنند، وارد جنگ فرهنگی شده است. نمود شاخص این جنگ فرهنگی در مجموعه پرونده های توییتر دیده می شود که به افشای وقایعی مثل ماجرای لپ تاپ هانتر بایدن، انسداد اکانت دونالد ترامپ و اعمال نفوذ نهادهای دولتی در توییتر پرداخته است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "یک افشاگری خنده دار درباره رفتار عجیب ایلان ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک افشاگری خنده دار درباره رفتار عجیب ایلان ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید