کسب و کار

پرده رومن از کجا بخریم؟

با توجه به اهمیتی که پرده ها در تزئین و دکوراسیون داخلی دارند، انتخاب مناسب آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از جمله پرده هایی که در دیزاین و تنظیم نور فضاها تأثیر بسزایی دارند، پرده رومن است. برای خرید پرده رومن، انتخاب منبع مناسب، اهمیت زیادی دارد...

13 مهر 1402

مارگو رابی چطور ستاره شد؟ از گرگ وال استریت تا باربی

سال جاری دهمین سالگرد اکران فیلم گرگ وال استریت است. فیلمی که برای محتوای خاصش، بازی درخشان لئوناردو دی کاپریو و کارگردانی جسورانه مارتین اسکورسیزی در سطح گسترده شناخته شده است. این فیلم نه تنها نامزد پنج نامزدی اسکار شد بلکه به سرعت به پرفروش ترین فیلم...

2 مهر 1402

یک اسکلت نادر دایناسور در پاریس به مزایده گذاشته خواهد شد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، یک اسکلت نادر دایناسور در پاریس به مزایده گذاشته خواهد شد.

28 شهریور 1402

اولین تصاویر از نسخه ایرانیزه پورشه 918 اسپایدر در نمایشگاه خودرو مشهد!

خودرویی که دو برادر مشهدی نسخه کپی آن را با دست ساخته اند، پورشه 918 اسپایدر است. 918 اسپایدر سوپرکار پلاگین هیبرید پورشه بود که اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو 2010 دیده شد و در سال 2013 به صورت رسمی به فروش گذاشته شد.

26 شهریور 1402

تکرار یک وعده: تا آخر سال مودم 5G ایرانی به فراوری انبوه می رسد

فراوریکنندگان مودم بومی می گوید با همه مسائل و موانعی مانند تحریم ها، گرانی قطعات، کمبود ارز، زنجیره تامین قطعات مودم و … تا خاتمه سال، مودم 5G ایرانی به فراوری انبوه می رسد.

23 شهریور 1402

اعلام ممنوعیت عجیب برای استفاده از آیفون در چین ، واکنش اپل چه خواهد بود؟

دولت چین استفاده از گوشی های آیفون را در دستگاه های دولتی این کشور ممنوع نمود.

15 شهریور 1402

خوارس روستای نمونه مشارکت مردمی

روستای خوارس در استان البرز با مشارکت داوطلبانه روستائیان زیرساخت هایی برای تبدیل شدن به روستای نمونه مشارکت مردمی را فراهم نموده است.

13 شهریور 1402

تب 38 درجه بازار اجاره

تب تورمی در بازار اجاره، باز هم بالا رفت. تازه ترین آمارهای رسمی مربوط به تغییرات شاخص اجاره بهای مسکن در کشور در میانه تابستان نشان دهنده افزایش سرعت رشد اجاره بها در مردادماه نسبت به تیرماه سال جاری است.

12 شهریور 1402

منتظر کلید خوردن پروژه فسیل 2 باشید ، بهرام افشاری این بار به فضا می رود

با نگاهی به کارنامه تهیه کننده جوان فسیل که فروش فیلم هایش از او تهیه کننده ای ثروتمند ساخته، باید انتظار داشت که مدتی بعد از خاتمه اکران فسیل، قسمت دوم این فیلم فراوری گردد. سابقه عامریان نشان می دهد که او به این زودی ها فسیل را بایگانی نمی کند.

2 شهریور 1402

دی بی 12 ولانته؛ یکی از برترین های دنیا

استون مارتین با رونمایی از دی بی 12 ولانته، نام خود را وارد فهرست بهترین خودرو های اسپرت 2024 کرد. مکانیسم سقف این نسخه کانورتیبل از ولانته معروف تنها به 14 ثانیه زمان احتیاج دارد تا از حالت باز به بسته تغییر شکل دهد و 16 ثانیه نیز طول می کشد تا از بسته به باز...

24 مرداد 1402

بازار شیر مرغ تا جان آدمیزاد جویبار

خبرنگاران: آدینه بازار جویبار به عنوان قدیمی ترین بازار سنتی محلی به جای مانده از گذشتگان مازندران که جدای از ماهیت مالی مکانی برای گردشگری و بازدید مسافران است در لیست میراث ناملموس کشور قرار گرفته است.

17 مرداد 1402

کیفیت ابزارآلات رونیکس اتفاقی نیست!

حضور متمایز رونیکس در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمانکیفیت اتفاقی نیست! حضور متمایز رونیکس در بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، معتبرترین رویداد صنعت ساختمان در سطح کشور و خاورمیانه، روایتگر این واقعیت خواهد بود. اما این کیفیتی...

7 مرداد 1402

فروش بلیت چارتری از 10 مرداد در تمام مسیرها ممنوع است

در پی مسائل موجود در پیدا کردن و خریدن بلیت هواپیما، مهرداد بذرپاش -وزیر راه و شهرسازی- امروز اعلام نمود: دستور دادم که سازمان هواپیمایی کشوری، پروازهای چارتری تا اطلاع ثانوی لغو گردد تا آرامش به بازار بلیت برگردد.

4 مرداد 1402

فرش کهنه نما چیست؟ انواع فرش وینتیج

فرش کهنه نما چیست؟فرش کهنه نما نوعی از فرش های صادراتی ایرانی است که عمده صادرات آن به کشور های اروپایی است، اخیرا در ایران نیز خرید فرش وینتیج یا کهنه نما محبوبیت بالایی پیدا نموده است و این باعث شده است که بسیاری از شرکت های فرش اقدام به طراحی و فراوری...

2 مرداد 1402

ضرب المثل های زبان اَچُمی منتشر شد

به گزارش خبرنگارخبرنگاران در بندرعباس،ضرب المثل های زبان اَچُمی امثال و حکَمِ نیاکان نیک پندار اَچُمی زبان، به گویشبلوکی به اهتمام نویسنده ای آگاه، متعهد، دغدغه مند بومی و تحصیلکرده که از امتیاز ویژه گویشوری نیز برخوردار است، به شکل علمی پدید آمده...

31 تیر 1402

تصاویر ، لنج سازی؛ قدیمی ترین شغل دریایی که هنوز پابرجاست

برای رسیدن به کارگاه لنج سازی باید از جاده اصلی به سمت ساحل منحرف شد. به محض پیاده شدن از اتومبیل باد گرم و شرجی به صورتمان می خورد. در کارگاه چندین لنج کوچک و بزرگ، چوبی و فایبرگلاسی دیده می گردد و مردانی که هریک به کاری مشغولند.

23 تیر 1402

نرخ مشارکت مالی مردان 5 برابر زنان، کدام استان ها بیشترین نرخ مشارکت را داشتند؟

بر اساس داده های مرکز آمار ایران، نرخ مشارکت مالی در بهار 1402 با افزایش سه درصدی نسبت به بهار سال گذشته به 41.2 درصد رسیده است.

20 تیر 1402

وام ما، وام آنها ، مقایسه اندازه پرداخت وام مسکن در ایران با دنیا ببینید

مقایسه اندازه پرداخت وام مسکن در ایران با دنیا نشان می دهد در ایران مبلغ پرداختی برای خرید خانه تناسب زیادی با معیارهای دنیای ندارد.

10 تیر 1402

برای خرید بلیط هواپیما تهران اصفهان چه باید کرد؟

به نظر بسیار کلیشه ای می آید که مقاله مان را با عبارت اصفهان، نصف دنیا آغاز کنیم؛ اما به راستی چه جمله دیگری می تواند زیبایی و شکوه این شهر را به طور کامل به رخ بکشد؟

1 تیر 1402

19500 فوتی حوادث ترافیکی در 1401

رییس کارگروه فنی حوادث ترافیکی دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: بر اساس آمارهای رسمی در مورد تلفات حوادث ترافیکی در سال 1401 حدود 19500 نفر جان خود را از دست داده اند که این مقدار نسبت به سال قبل حدود 16 درصد افزایش داشته است.

31 خرداد 1402
تعداد: (220)