خودرو

دورس چیست و چه تفاوتی با هودی دارد؟

بالاخره به فصل زیبای پاییز رسیده ایم و سروکله لباس های گرم و پاییزی پیدا شده است. انواع سویشرت، هودی و ژاکت ها از لباس های محبوب پاییزی هستند که هواداران زیادی دارند و در سرمای پاییز و زمستان می توانند گرمای لذت بخشی به شما بدهند. این لباس های گرم و پاییزی...

16 مهر 1402

اولین تصاویر از نسخه ایرانیزه پورشه 918 اسپایدر در نمایشگاه خودرو مشهد!

خودرویی که دو برادر مشهدی نسخه کپی آن را با دست ساخته اند، پورشه 918 اسپایدر است. 918 اسپایدر سوپرکار پلاگین هیبرید پورشه بود که اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو 2010 دیده شد و در سال 2013 به صورت رسمی به فروش گذاشته شد.

26 شهریور 1402

دی بی 12 ولانته؛ یکی از برترین های دنیا

استون مارتین با رونمایی از دی بی 12 ولانته، نام خود را وارد فهرست بهترین خودرو های اسپرت 2024 کرد. مکانیسم سقف این نسخه کانورتیبل از ولانته معروف تنها به 14 ثانیه زمان احتیاج دارد تا از حالت باز به بسته تغییر شکل دهد و 16 ثانیه نیز طول می کشد تا از بسته به باز...

24 مرداد 1402

این علائم ساده نشانه گرمازدگی است نگران نشوید

بنا به تعریف کارشناسان انجمن اورژانس و یاری های اولیه سنت جان امبیولنس در انگلیس، گرمازدگی هنگامی رخ می دهد که دمای بدن فرد تا میزانی خطرناک بالا می رود.

14 مرداد 1402

طرح تردد استانی خودروهای کیش و قشم جهت تصویب به هیات دولت ارسال می گردد

ایرنا/ براساس گزارشات بدست رسیده، طرح تردد استانی خودروهای کیش و قشم جهت تصویب به هیات دولت ارسال می گردد.

10 مرداد 1402

کیفیت ابزارآلات رونیکس اتفاقی نیست!

حضور متمایز رونیکس در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمانکیفیت اتفاقی نیست! حضور متمایز رونیکس در بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، معتبرترین رویداد صنعت ساختمان در سطح کشور و خاورمیانه، روایتگر این واقعیت خواهد بود. اما این کیفیتی...

7 مرداد 1402

آموزش تمیز کردن سنگفرش

سنگفرش یکی از مصالح پرکاربرد و با دوام برای پوشاندن کف محوطه بیرون ساختمان و حیاط است؛ اما اگر روش شستشوی سنگفرش و از بین بردن جرم روی سنگ را ندانید ممکن است نظافت آن تبدیل به یک چالش آزاردهنده گردد. تکنیک های مختلف برای نظافت سنگفرش وجود دارد که شما...

2 مرداد 1402

تصاویر ، لنج سازی؛ قدیمی ترین شغل دریایی که هنوز پابرجاست

برای رسیدن به کارگاه لنج سازی باید از جاده اصلی به سمت ساحل منحرف شد. به محض پیاده شدن از اتومبیل باد گرم و شرجی به صورتمان می خورد. در کارگاه چندین لنج کوچک و بزرگ، چوبی و فایبرگلاسی دیده می گردد و مردانی که هریک به کاری مشغولند.

23 تیر 1402

شرایط نو دریافت کارت سوخت اعلام شد

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی طی اطلاعیه ای شرایط نو ثبت درخواست و پیگیری کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه نوشماره و نوپلاک را بیان کرد.

7 تیر 1402

از دایناسور 35 متری تا نهنگ 200 تنی؛ ابهت حیوانات ماقبل تاریخ، عکس

زومیت نوشت: از مگالودون، هیولای باستانی دریاها تا دایناسور 35 متری و نهنگ آبی 200 تنی، با بزرگترین حیواناتی که تا به امروز روی زمین زندگی کرده اند، آشنا شوید.

30 خرداد 1402

جزئیات دریافت مالیات از خودروها و خانه های لوکس ، چه نوع خودرو و خانه هایی مشمول مالیات می گردد؟

سخنگوی سازمان امور مالیاتی جزئیات دریافت مالیات از خودروها و خانه های لوکس در امسال را تشریح کرد.

25 خرداد 1402

جک T9 مدل 2023 در ایران، عکس

گجت نیوز نوشت: جک تی 9 مدل 2023 یک پیکاپ دو کابین و فول است که رسما وارد ایران شده. در ادامه قصد داریم تا با مشخصات فنی، قیمت، تریم های مختلف و امکانات کی ام سی T9 در ایران آشنا شویم و تمام نام های آن را بشناسیم.

21 خرداد 1402

خودروی مشهور تویوتا با کیت نو آیرودینامیک و بدنه متفاوت ، عکس

پدال نوشت: تویوتا برای گرامیداشت یکصدمین سالگرد برگزاری مسابقات مشهور 24 ساعته لمان از نسخه مفهومی و کانسپت GR پریوس رونمایی کرد. این خودرو از کیت آیرودینامیک تازه سود می برد.

20 خرداد 1402

پارک جنگلی باراجین و دهکده طبیعت در قزوین

پارک جنگلی باراجین (Barajin Forest Park) یا پارک جنگلی فدک در منطقه باراجین شهر قزوین واقع شده است. این بوستان با مساحت 1500 هکتار از بزرگترین پارک جنگلی های کشور محسوب می شود. این بوستان در ارتفاعات شرقی مشرف بر دره رودخانه فصلی ارنزک که از دو کیلومتری شمال قزوین...

18 خرداد 1402

کینگ لینگ تاگا H در بازار ایران، پیکاپ چینی با ژن آمریکایی

کینگ لینگ تاگا H، پیکاپ چینی از کمپانی کینگ لینگ بوده که با همکاری شرکت ایسوزو ژاپنی، طراحی و فراوری شده است. این خودرو از پلتفرم شورلت کلورادو استفاده می نماید.

17 خرداد 1402

عکس های نادر و دیده نشده از شیراز در دهه سی، چهل و پنجاه

شیراز شهری با تاریخ بسیار قدیمی و فرهنگ غنی است و در طول دوره های مختلف محل حکومت و زمامداری بوده است. این شهر در طول 100 سال اخیر، تحت تأثیر تغییرات فرهنگی، مالی و جمعیتی قرار گرفته است.

11 خرداد 1402

وِی لنشان شاسی بلند واقعی چینی، یک باک بنزین بزن و 1200 کیلومتر رانندگی کن!

وِی برند خودرویی متعلق به گریت وال چین است. خط فراوری WEY در واقع شامل شاسی بلند های لوکس یا بهتر بگوئیم باکیفیت تر این خودروساز چینی می گردد.

8 خرداد 1402

آنالیز ساعت میبرو لایت 2؛ طراحی کاربرپسند با دنیایی از امکانات

میبرو را می توان یکی از پیروز ترین و در عین حال محبوب ترین برندهای چینی حاضر در بازار ایران دانست که در زمینه گجت های پوشیدنی فعالیت می نماید و محصولاتش را با کیفیت و قیمت بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می دهد که از جمله تازهترین آن ها می توان به ساعت...

3 خرداد 1402

شوکه شدن کاپیتان بارسلونا از اقدام ایرانی ها؛ ما سرورتیم!

مدافع سابق بارسلونا با تعداد زیادی کامنت از سوی طرفداران تیم تراکتور در صفحه اش روبرو شده است.

26 اردیبهشت 1402

موزه نگارگری و هنرهای تجسمی نگاه اصفهان محیط زیبایی برای نمایش آثار هنرمندان است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، موزه نگارگری و هنرهای تجسمی نگاه اصفهان محیط زیبایی برای نمایش آثار هنرمندان است.

26 اردیبهشت 1402
تعداد: (187)