استارتاپ های پیروز در حوزه غذا در کانادا

به گزارش وبلاگ داریوش، استارتاپ های پیروز در حوزه غذا در کانادا حاصل یک روحیه تیمی و کارآفرینی هستند که به علت ارائه خدمات عالی هر روز بر شمار هواداران آنها افزوده می گردد. استارتاپ های حوزه غذا در این کشور در مقایسه با سایر استارتاپ ها رشد بیشتری داشته است و این صنعت با وجود اینکه به پیروزیت چشمگیری رسیده، اما همچنان می کوشد با خلاقیت و نوآوری به پیروزیت بالاتری برسد و رضایت بیشتری از مشتریان را به خود جذب کند.

استارتاپ های پیروز در حوزه غذا در کانادا

معروف ترین و پیروز ترین استارتاپ های حوزه غذا در کانادا

در کشور کانادا استارتاپ های زیادی در حوزه غذا فعالیت می نمایند که بعضی از آنها پیروز تر از سایر رقبا هستند. پیروز ترین استارتاپ های حوزه غذا در کانادا عبارتند از:

Ritual

استارتاپ Ritual از برنامه های آغازین بسیار معروف در کشور کاناداست که مشتریان به وسیله آن غذا ها و نوشیدنی های مورد علاقه شان را به رستوران ها و کافی شاپ ها سفارش می دهند و در اسرع وقت تحویل می گیرند. با استفاده از این استارتاپ دیگر مجبور نیستید ساعات زیادی را در صف خرید غذا منتظر بمانید. کار کردن با این اپلیکیشن سفارش غذا بسیار راحت بوده و کاملا قابل اعتماد است. بودجه ای که در سال اخیر برای آن تخمین زده شده حدود 30 میلیون دلار بوده و این استارتاپ موازی با بازارهای جهانی در این حوزه پیشرفت نموده است.

Platterz

Platterz یکی از استارت تاپ های پیروز در حوزه غذا در کانادا است که قابلیت سفارش غذا برای برنامه هایی مثل ناهار گروهی، جلسات هئیت رییسه و … را از فروشندگان محلی برای کاربران فراهم می نماید. بعلاوه این اجازه را به مشتریان می دهد تا بر اساس نوع محل، مکان، زمان تعداد مهمانان و … غذای مورد نظر خود را از رستوران های مختلف سفارش دهند. مزیت این اپلیکیشن فقط برای مشتریان نیست، بلکه به رستوران ها و کترینگ ها این امکان را داده تا به صورت آفلاین در این استارتاپ ثبت نام نمایند .

Foodee

Foodee یک استارتاپ پذیرایی بسیار پیروز است که با معتبرترین رستوران های محلی در شهرهای آمریکای شمالی همکاری می نماید. این رستوران ها خدمات بسیار حرفه ای را به مشتریان آنلاین خود ارایه می دهند. بسیاری دفاتر مدرن مانند شرکت های معروف امازون، اپل، فیس بوک و … از این استارتاپ استفاده می نمایند. این استارتاپ در بسیاری از شهرهای بزرگ کانادا مانند تورنتو، ونکوور، آستین و .. شعبه دارد و هر روز شاهد پیروزیت روز افزون و استقبال بیشتر مشتریان از آن هستیم.

ChefHero

ChefHero هم از استارتاپ های پیروز در کانادا است که در شهر تورنتو واقع شده است و بسیاری از مردم این شهر غذای خود را به صورت آنلاین از رستوران ها و کافه های محبوب شان به وسیله آن سفارش می دهند. این استارتاپ برای ترقی و توسعه خود برنامه ریزی های زیادی نموده و میخواهد در تمام شهرهای آمریکای شمالی فعالیت کند.

Rouxbe

Rouxbe برخلاف سایر استارتاپ های حوزه غذا یک مدرسه آنلاین آشپزی است که بسیاری از علاقه مندان به آشپزی در خانه، رستوران، مدرسه و … می توانند از آموزش های مربیان مجرب و حرفه ای آشپزی آن بهره بگیرند. این شرکت انواع گواهی نامه را برای آموزش های ارایه شده، صادر می نماید. تنوع آموزش های آشپزی این استارتاپ بسیار زیاد بوده و می توان آشپزی را در سبک های مختلف از آن فرا گرفت.

ویژگی های یک استارتاپ پیروز در حوزه غذا در کانادا

پیروز شدن یک استارتاپ در کانادا اتفاقی نیست که به خودی خود و ناگهانی رخ دهد، بلکه این پیروزیت مدیون کوشش ها و برنامه ریزی های یک تیم است که مجموعه رفتارهای آنها به عنوان ویژگی های استارتاپ های پیروز در حوزه غذا در کانادا شناخته می گردد. یک استارتاپ پیروز از ویژگی های زیر برخوردار است:

علاقه مند بودن

اولین و مهم ترین گام برای پیروزیت در هر حوزه ای از جمله پیروزیت استارتاپ های حوزه غذا علاقه مندی کارکنان به آن است.

داشتن ایده های نو و خلاقانه

ویژگی دیگر یک استارتاپ پیروز داشتن و ارائه ایده های نو و خلاقانه است. در واقع تقلید از الگوهای قدیمی یا رقبا باعث شکست و عدم پیروزیت هر بیزنسی می گردد . با داشتن ایده های نو محصولات بیزنس شما از رقبا متمایز می گردد و نظر بسیاری از مشتریان بالقوه را به خود جذب می کنید.

تمرکز روی بازار

یکی دیگر از ویژگی های استارتاپ های پیروز در حوزه غذا تمرکز و آشنایی کامل بر بازار کار خود است. این استارتاپ ها با نیازهای مشتریان به خوبی آشنایی دارند، به خوبی راجع به این صنعت و بیزنس تحقیق می نمایند و قادر به رقابت با سایر برندها هستند.

ارائه تجربه کاربری عالی

از دیگر ویژگی های یک استارتاپ پیروز در کانادا ارایه تجربه کاربری عالی است. مشتریان این بیزنس ها از اینکه محصول سفارشی آنها کاملا مطابق با خواسته آنهاست و در مدت زمان کوتاهی به دست آنها می رسد، اطمینان و رضایت کامل دارند. رضایت مشتریان به طور غیر مستقیم سبب بازاریابی استارتاپ های پیروز می گردد؛ زیرا کاربران تجربه مثبت خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک می گذارند و در نتیجه باعث شناخته شدن استارتاپ ها می شوند .

منعطف بودن

یکی دیگر از ویژگی های یک استارتاپ پیروز انعطاف پذیری بالاست. از آنجایی که امکان دارد فعالیت در این حوزه با شرایط مختلفی روبرو گردد و همه چیز مطابق با برنامه ریزی های شرکت پیش نرود، پس موسسین استارتاپ باید آمادگی هر پیش آمدی را داشته باشند و با تغییراتی در محتوای محصول و ارائه خدمات نو، خود را از شکست نجات دهند. یک استارتاپ منعطف برای کسب سود بیشتر و افزایش مشتریان تغییراتی را در خدمات و محصولات خود به وجود می آورد و بسیاری از مسائل پیش رو را حل می نمایند.

بهره گیری از یک تیم قوی

بهره گیری از یک تیم قوی و حرفه ای ویژگی مشترک تمام استارتاپ های پیروز در حوزه غذا در کانادا است. تمام کارکنان این مجموعه دارای اهداف و دیدگاه های مشترک هستند، شرکت برای انها ارزش بسیار بالایی دارد و تمام کوشش خود را برای پیشرفت و پیروزیت روز افزون آن به کار می گیرند. بعلاوه مدیران استارتاپ هم برای تمامی کارکنان خود ارزش و احترام بالایی برخوردارند و این حس ارزشمندی را کارمندان منتقل می نمایند تا با علاقه و انگیزه زیاد به انجام کارهای خود بپردازند .

جمع بندی

کانادا از کشور های رو به رشد و پیشرفته در صنایع و فناوری های مختلف است و هر روز شاهد توسعه صنایع مختلف از جمله استارتاپ های حوزه غذا در این کشور هستیم. بر اساس سیاست های دولت برای کارآفرینی و رشد کسب و کار در این کشور افراد پیروز در امور تجارت آنلاین استارتاپ هایی در حوزه های مختلف از جمله غذا تاسیس نموده اند و دولت هم تا به حال حمایت های زیادی از این صنعت نوپا در کشور کانادا نموده است و همین امر سبب رشد و پیروزیت استارتاپ های حوزه غذا در کشور کانادا شده است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استارتاپ های پیروز در کانادا هستید به سایت موسسه مهاجرتی وبلاگ داریوش مراجعه کنید.

منبع: ایرسا

به "استارتاپ های پیروز در حوزه غذا در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارتاپ های پیروز در حوزه غذا در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید