ورزش

اهدای ادکلن یک میلیون و 700 هزارتومانی به کریستیانو رونالدو

خبرنگاران- پرسپولیس در اولین دیدارش از لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی مقابل النصر با فوق ستاره اش یعنی کریستیانو رونالدو با 2 گل مغلوب شد.

29 شهریور 1402

فلیک به فلاکت افتاد!

هانسی فلیک پس از شکست سنگین ژرمن ها مقابل ژاپن به اولین مربی اخراجی تاریخ فوتبال آلمان تبدیل شد.

21 شهریور 1402

پایانی تلخ برای اسطوره تاتنهام

لوریس یک سال دیگر با تاتنهام قرارداد دارد و باشگاهش به او اعلام کرده است که باید جدا شود. بازیکن فرانسوی از لیست تاتنهام در تور پیش فصل خط خورد و در هفته های اخیر در پی مشتری بوده است اما پیشنهادهای لاتزیو، نیس و عربستانی ها نظرش را جلب نکردند آن هم در...

16 شهریور 1402

واکنش بازیکن پرسپولیس به جمله جنجالی علیه یحیی

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی می گوید در مدت اخیر هیچ مصاحبه ای نداشته است.

13 شهریور 1402

خوارس روستای نمونه مشارکت مردمی

روستای خوارس در استان البرز با مشارکت داوطلبانه روستائیان زیرساخت هایی برای تبدیل شدن به روستای نمونه مشارکت مردمی را فراهم نموده است.

13 شهریور 1402

عیسی آل کثیر در آستانه بازگشت به پرسپولیس

پرسپولیس در فصل گذشته مهم ترین نقطه ضعف اش در خط حمله بود؛ جایی که بعد از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا، جانشینان او نتوانستند عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند و نمایش ضعیف مهاجم تخصصی پرسپولیس باعث شد تا گیورگی گولسیانی به عنوان بهترین گلزن فصل گذشته...

10 شهریور 1402

می خواهم به میزان شماره پیراهنم گل بزنم ، عذرخواهی می کنم بعد از گل کنترلم را از دست دادم

بازیکن صنعت نفت آبادان معتقد است تعطیلی لیگ فرصت خوبی برای آمادگی تیم ویسی است.

9 شهریور 1402

تصویر جنجالی ستاره استقلال ؛ خدا رو شکر جنس لباس خوبه وگرنه ...

محمدحسین مرادمند با انتشار یک استوری اینستاگرامی به داوری های اخیر کنایه زد. مرادمند نسبت به داوری های لیگ بیست و سوم معترض است.

7 شهریور 1402

همه نتایج هفته سوم رقابت های لیگ برتر

هفته سوم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو ملاقات به خاتمه رسید و در مهم ترین ملاقات پرسپولیس در استادیوم آزادی مقابل ذوب آهن متوقف شد تا سپاهان به تنهایی صدرنشین جدول لیگ برتر باشد.

3 شهریور 1402

ادعای عجیب و جالب درباره مهاجم خارجی پرسپولیس

خبرنگاران- پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر، در فصل تازه هم همچنان کاراکتر مدعی بودنش را حفظ نموده است. این تیم دو ملاقات قبلی اش در لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشته تا حالا یکی از سه تیم بالای جدول باشد که 6 امتیازی است.

30 مرداد 1402

6 عادت رایج که با ترک کردن آنها چاق نمی شوید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با رعایت رژیم غذایی به تناسب اندام برسید و مدتی هم بر اساس اصولی معین و گنجاندن فعالیت بدنی در برنامه روزانه خود عمل نموده اید اما به هیچ نتیجه معینی نرسیده باشید؛ موضوعی که شاید ریشه در مسائل دیگری داشته باشد.

29 مرداد 1402

اظهارات حمایتی مرتضی پورعلی گنجی از استقلال

مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از فزونی یک بر صفر تیمش برابر تراکتور اعلام کرد: به طرفداران بابت این پیروزی تبریک می گویم. نتیجه مهمی برای ما بود. به طرفداران پرشور تراکتور هم تبریک می گویم، زیرا پس از 16 سال فوتبال بازی کردن، از این همه...

26 مرداد 1402

تصاویر اقدام خاص قوی ترین مرد دنیا در ایران

قهرمان دسته فوق سنگین قوی ترین مردان در مسابقات مستریونیورس سال 2023 طی مراسم مدال طلا و کمربند قهرمانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

22 مرداد 1402

پدیده نو کشتی فرنگی ایران در اردوی بزرگسالان

کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان دنیا روزهای 9 تا 11 مرداد در شهر استانبول ترکیه برگزار گردید و در خاتمه تیم ایران با مدال طلای پیغام احمدی در وزن 48 کیلوگرم، مدال نقره احمدرضا محمدیان در وزن 71 کیلوگرم و 2 مدال برنز علیرضا امیری در وزن 45 کیلوگرم و امیرحسین عبدولی...

21 مرداد 1402

بمب غیرمنتظره فوتبال آسیا وارد دوبی شد ، کاپیتان محبوب بارسلونا در لیگ امارات

کاپیتان سابق آبی-اناری ها بامداد امروز به فرودگاه دبی رسید تا قراردادش را با باشگاه الامارات امضا کند.

17 مرداد 1402

این علائم ساده نشانه گرمازدگی است نگران نشوید

بنا به تعریف کارشناسان انجمن اورژانس و یاری های اولیه سنت جان امبیولنس در انگلیس، گرمازدگی هنگامی رخ می دهد که دمای بدن فرد تا میزانی خطرناک بالا می رود.

14 مرداد 1402

لیورپول بازیکنی دارد که بیش از حد بادش نموده اند!

نقدها هامان از تیاگو تمامی ندارد. ستاره آلمانی سابق لیورپول که با قرمز ها در سال 2005 قهرمان چپیونزلیگ شد، معتقد است تیاگو در حد و اندزاه های لیورپول نیست و فصل پیش رو حتی اگر روی فرم باشد هم نباید فیکس بازی کند. هامان معتقد است جدای از مصدومیت های فراوان...

11 مرداد 1402

پاسخ فوری پادشاه واقعی به کری خوانی علی اکبری ، قرار مبارزه ترسناک بر سر کمربند قهرمانی گذاشته شد

امیر علی اکبری مبارز ایرانی حاضر در سازمان وان چمپیون شیپ قرار است برای رسیدن به کمربند قهرمانی به مصاف آناتولی مالیخین ملقب به پاداش واقعی این سازمان برود.

26 تیر 1402

یک استقلالی به بیرانوند تضمین داد ، انتقال جنجالی با پیشنهاد نجومی و شبانه!

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درحالی با پیشنهادی از سوی استقلال روبه رو شده که یک طرفدار متمول آبی ها حاضر شده بخشی از دستمزد بیرانوند را بپردازد.

12 تیر 1402

بازگشت گزینه مجذوب کننده به پرسپولیس سخت شد! ، عملیات غیرممکن سرخ ها در نقل وانتقالات!

در حالی طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون بازگشت شهریار مغانلو به پرسپولیس مطرح شده است که این انتقال غیرممکن به نظر می رسد.

6 تیر 1402
تعداد: (311)