سینما

مارگو رابی چطور ستاره شد؟ از گرگ وال استریت تا باربی

سال جاری دهمین سالگرد اکران فیلم گرگ وال استریت است. فیلمی که برای محتوای خاصش، بازی درخشان لئوناردو دی کاپریو و کارگردانی جسورانه مارتین اسکورسیزی در سطح گسترده شناخته شده است. این فیلم نه تنها نامزد پنج نامزدی اسکار شد بلکه به سرعت به پرفروش ترین فیلم...

2 مهر 1402

پرچمداران خوش قیمت و چشم نواز شیائومی، عکس

زومیت نوشت: ردمی نوت 13 پرو و ردمی نوت 13 گوشی های خوش قیمت نو شیائومی هستند که از نمایشگر باکیفیت و دوربین پروضوح استفاده می نمایند.

31 شهریور 1402

توضیح صدا و سیما درباره سانسور قلیان کنار یک روحانی

روزنامه جوان نوشت: قائم مقام شبکه مستند سیما درباره سانسور تصویر قلیان کنار دست یک روحانی و جایگزین کردن گلدان به جای آن در یک مستند تلویزیونی، که اخیرا در فضای مجازی محل سوال و شگفتی شده بود، توضیحاتی را منتشر کرد.

22 شهریور 1402

منتظر کلید خوردن پروژه فسیل 2 باشید ، بهرام افشاری این بار به فضا می رود

با نگاهی به کارنامه تهیه کننده جوان فسیل که فروش فیلم هایش از او تهیه کننده ای ثروتمند ساخته، باید انتظار داشت که مدتی بعد از خاتمه اکران فسیل، قسمت دوم این فیلم فراوری گردد. سابقه عامریان نشان می دهد که او به این زودی ها فسیل را بایگانی نمی کند.

2 شهریور 1402

طرز تهیه 20 غذای ایرانی خوشمزه با گوشت چرخ نموده

لیست غذاهای ایرانی با گوشت چرخ نموده بسیار بلندبالاست. انفاقا این غذاهای ایرانی با گوشت چرخ نموده مثل شامل همه طبع ها و سلیقه ها می شوند و می توانید غذاهای متنوعی را با گوشت چرخ نموده و برنج یا سیب زمینی، غذاهای فوری یا غذاهای مجلسی با گوشت چرخ نموده و...

19 تیر 1402

صحنه های بدلکاری تام کروز بر روی قطار در حال حرکت

ویدئو جدیدی از پشت صحنه فیلم ماموریت غیرممکن 7 (Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One) منتشر شده است که در آن شاهد نمایش بدلکاری تام کروز روی قطار هستیم.

18 تیر 1402

جنگ ها چگونه ما را تغییر می دهند؟، تأملی درباره جنگ و کندوکاوی در دنیای رازآلود آن

به گزارش خبرنگاران، بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه کتاب جنگ ها چگونه ما را تغییر دادند؟ نوشته مارگارت مک میلان با ترجمه سودابه قیصری را روانه بازار نشر کرد.

16 تیر 1402

دانلود قسمت 9 سریال نیوکمپ (نیوکمپ قسمت 9 نهم) حجم رایگان

دانلود قسمت 9 نیوکمپ کامل، دانلود نیوکمپ قسمت 9، دانلود قسمت 9 نیوکمپ کامل، دانلود سریال نیوکمپ قسمت نهم، خرید قانونی سریال نیوکمپ قسمت 9 حلال دانلود، دانلود فیلم نیوکمپ قسمت نهم، دانلود فیلم ایرانی نیوکمپ قسمت 9، قسمت نو سریال نیوکمپ را به صورت قانونی...

11 تیر 1402

تصویری متفاوت از شبنم مقدمی کنار علی نصیریان

فیلم سینمایی نوروز با بازی علی نصیریان و شبنم مقدمی به سبک رئالیسم جادویی فراوری می گردد.

6 تیر 1402

واگنر: هر کسی سر راهمان باشد نابود می کنیم

رهبر واگنر تهدید کرد که هر کسی سد راه این گروه گردد نابودش خواهد نمود.

4 تیر 1402

آموزش جدول اعداد با جایزه

برای اینکه با سودوکو بیشتر آشنا شده و با منطق آن را حل کنید، کافی است فیلم زیر را ببینید. ناصرفروندیان، استاد حل سودوکو شیوه های صحیح را آموزش می دهد.

1 تیر 1402

چگونه از هنرهای سنتی در عصر هوش مصنوعی حفاظت کنیم؟

ایرنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست آمده، این پرسش مطرح می شود که چگونه از هنرهای سنتی در عصر هوش مصنوعی حفاظت کنیم؟

29 خرداد 1402

اعتراف مارال سریال رهایم کن : با تک تک سکانس ها اشک می ریزم و و در نهایت می پذیرم

هدی زین العابدین، بازیگر نقش مارال در سریال رهایم کن با انتشار یک پست اعتراف کرد با تک تک سکانس ها اشک می ریزد.

20 خرداد 1402

اعلام برنده جایزه بزرگ هفته منتقدان جشنواره کن

اولین فیلم کارگردان مالزیایی آماندا نل یو جایزه بزرگ هفته منتقدان کن را به دست آورد.

5 خرداد 1402

مار فرعون؛ کشف خطرناک فردریش ویلر که در آلمان ممنوع شد!

به وسیله فردریش ویلر، بلافاصله پس از نخستین سنتز جیوه تیوسیانات، کشف شد. برای مدتی یک محصول آتش بازی به نام Pharaoschlangen در آلمان برای عموم در دسترس بود، اما پس از کشف خواص سمی آن به واسطه مرگ چند کودک ممنوع شد.

1 خرداد 1402

جشنواره شعر و داستان شمیم رضوی در کردستان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در سنندج ، علی اصغر دریایی، پنجشنبه در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های دهه کرامت در سنندج اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی برای گرامیداشت، تبیین و نشر معارف ائمه اطهار (ص) است و لازم ست از این ظرفیت برای اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی به ویژه...

21 اردیبهشت 1402

8 حقیقت تلخ و کلیشه ای درباره پرنسس های دیزنی

با اینکه انیمیشن هایی همانند موانا و یخ زده تعریف پرنسس های دیزنی را تغییر داده اند اما هوادار این فیلم ها بودن حقیقتاً ایراد دارد. با اینکه دیزنی در سال های فعالیتش بسیار متنوع عمل نموده است، پرنسس ها همچنان مهره اصلی انیمیشن هایش هستند. فیلم هایی مثل...

12 اردیبهشت 1402

کارگردان اراکی برگزیده جشنواره عروسک خونه شد

به گزارش خبرنگاران در اراک، اولین دور ه جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی با حضور 20 گروه شرکت کننده از 14 استان ایران برگزار گردید و آثار از 28 اسفندماه سال گذشته به روی آنتن شبکه کودک رفت.

9 اردیبهشت 1402

شکست بزرگ اف 22 مقابل این جنگنده کم سر و صدا

اف 22 نخستین جنگنده نسل پنجم دنیا و از مشهورترین جنگنده های رجحان هوایی است اما یکبار نبرد هوایی را به رافال فرانسوی باخته است.

7 اردیبهشت 1402

صدرنشینان فروش در سینمای دنیا

اقتباس از رمان های پرطرفدار روندی عادی در صنعت سینما محسوب می گردد که در بسیاری از مواقع با پیروزیت در گیشه همراه است اما این بار اقتباس از یک بازی توانسته همه رقبا را از صحنه خارج کند. سیاه چال ها و اژدهایان: شرافت میان دزدان پیروز شد در افتتاحیه 5/ 38میلیون...

16 فروردین 1402
تعداد: (119)