جشنواره شعر و داستان شمیم رضوی در کردستان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ داریوش، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در سنندج ، علی اصغر دریایی، پنجشنبه در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های دهه کرامت در سنندج اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی برای گرامیداشت، تبیین و نشر معارف ائمه اطهار (ص) است و لازم ست از این ظرفیت برای اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی به ویژه فرهنگ رضوی میان نسل جوان بهره گرفت.

جشنواره شعر و داستان شمیم رضوی در کردستان برگزار می گردد

وی در ادامه با اعلام ویژه برنامه های دهه کرامت مطرح نمود: برگزاری جشنواره شعر و داستان شمیم رضوی، مولودی خوانی رضوی (هه تاو)، سرکشی و ملاقات با شهدای مدافع حرم، جشن موسیقی لیلاخ و هفته فیلم با موضوع امام رضا(ع) و نشست صمیمی با تکایه داران و خلیفه های فعال در سطح شهر سنندج از جمله برنامه های گرامیداشت دهه کرامت در کردستان است که با همکاری و مشارکت موسسات، انجمن های فرهنگی هنری و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می گردد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تاکید بر اینکه رویکرد برنامه های این ایام بایستی مردمی باشد، اضافه نمود: باید برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های این دهه همه دستگاه های اجرایی ها به هر نحوه ممکن همکاری لازم را داشته باشند.

دریایی با اشاره به شعار سال جاری دهه کرامت یادآوری کرد: جشن های روز دختر سال جاری با شعار معصومه (س) برترین دختر جهان در استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه های دهه کرامت از 31 اردیبهشت و هم زمان با ولادت حضرت معصومه (س) در استان شروع می گردد، اضافه نمود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان دبیرخانه جشن های مردمی دهه کرامت استان مسئولیت این ستاد را بر عهده دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "جشنواره شعر و داستان شمیم رضوی در کردستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره شعر و داستان شمیم رضوی در کردستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید