بندرعباس میزبان مسابقات آزاد کشوری استند آپ پدل برد

به گزارش وبلاگ داریوش، مسابقات استنداپ پدل برد کشوری در دو بخش آقایان و بانوان در شهر بندر عباس برگزار می گردد.

بندرعباس میزبان مسابقات آزاد کشوری استند آپ پدل برد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ داریوش،

مسابقات آزاد لیگ قهرمانی کشور استنداپ پدل برد بطور مجزا در دو بخش آقایان و بانوان طی روز های هفتم (آقایان) و هشتم (بانوان) اردیبهشت ماه با نظارت کادر فنی تیم های ملی در شهر بندر عباس با حضور تیم هایی از مازندران ، گیلان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان، خوزستان ،اصفهان، تهران، خراسان رضوی ،چهار محال و بختیاری، منطقه ها آزاد کیش، قشم و اروند برگزار میگردد.

رضا شجیع، سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: این مسابقات که در مسافت های 10 کیلومتر، پنج کیلومتر و دویست متر برگزار می گردد میتواند زمینه ثبت رکورد ورزشکاران این رشته برای حضور در تیم ملی و اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی را فراهم نماید.

وی اضافه نمود: با توجه به جایگاه نایب رییسی ایران در فدراسیون آسیا و مسئولیت غرب آسیا در موج سواری، کشورمان جایگاه ویژه ای در رشته استند آپ پدل برد دارد و این مرهون کوشش های بسیار خوب انجمن موج سواری است. بنابراین پیش بینی می گردد با یک برنامه ریزی منسجم و با حمایت مسئولین بتوانیم اولین مدال بازی های آسیایی را در این رشته کسب کنیم و این در حالی است که استند آپ پدل برد در المپیک 2024 پاریس بصورت نمایشی و در المپیک 2028 لس آنجلس بصورت رسمی حضور خواهد داشت.

سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی در سرانجام توضیح داد:بعلاوه رشته موج سواری در بازیهای المپیک 2024 پاریس بطور رسمی حضور داشته و تمام کوشش ما اینست که بتوانیم برای نخستین بار پیروز به کسب سهمیه المپیک شویم که برای دستیابی به این هدف برنامه ریزی هم نموده آیم ولی احتیاج به حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داریم چرا که کسب سهمیه المپیکی در موج سواری نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور محسوب شده و باعث گرایش بیشتر جوانان به ورزش های دریایی خواهد شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بندرعباس میزبان مسابقات آزاد کشوری استند آپ پدل برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندرعباس میزبان مسابقات آزاد کشوری استند آپ پدل برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید