توهین عجیب ستاره سابق رئال به پیکه

به گزارش وبلاگ داریوش، دروازه بان سابق رئال مادرید در گفت وگویی با ایبای لیانوس، اینفلوئنسر اسپانیایی نظرش را درباره مدافع سابق بارسلونا گفت و او را یک احمق با رفتاری کاملا بچگانه خطاب کرد.

توهین عجیب ستاره سابق رئال به پیکه

پیکه تا به امروز در خصوص توهین هایی که از کاسیاس دریافت نموده اظهار نظری ننموده است. حدس هایی از سوی بعضی وجود دارد که می گویند ممکن است این یک ترفند تبلیغاتی باشد، زیرا همبازی های سابق هیچگاه با هم مسئله ای نداشتند. آنها بعلاوه یادآوری کردند که ایبای، پیکه و کاسیاس در کینگز لیگ شریک یکدیگرند.

کینگز لیگ چیست؟

کینگز لیگ که به وسیله پیکه، مدافع سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، به همراه لیانوس، معروف ترین اینفلوئنسر اسپانیا تأسیس شده است، یک رقابت فوتبال هفت نفره است که در فصل جاری خود از اول ژانویه 2023 شروع و از 12 تیم تشکیل شده است.

این تیم ها به وسیله افرادی مانند سرجیو آگوئرو، گلزن منچسترسیتی و کاسیاس، دروازه بان اسطوره رئال مادرید، راهنمایی می شوند و بازیکنان جوان محلی و چند بازیکن حرفه ای بازنشسته لیگ اسپانیا در آن حضور دارند.

این ایده بدون شک برنده است، زیرا مخاطبان آنلاین قابل توجهی را به خود جذب نموده، به طوری که تعداد بازدیدکنندگان در روز مسابقه از یک میلیون بیننده در اپلیکشین توییچ، تیک تاک و یوتیوب فراتر رفته است.

منبع:همشهری

منبع: فرارو

به "توهین عجیب ستاره سابق رئال به پیکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توهین عجیب ستاره سابق رئال به پیکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید