تکواندو

دعوت کشور های اروپایی از مهرو کمرانی

مهرو کمرانی سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان ایران با دعوت مسئولان فدراسیون یونان در کمپ مشترک چهره های شاخص تکواندوی این کشور و چند کشور دیگر حاضر شد. وی همچنین قرار است بار دیگر با توجه به علاقمندی مسئولان فدراسیون تکواندوی این کشور راهی یونان...

2 بهمن 1401

حضور 11 تکواندو کار البرزی در اردوهای تیم ملی

مسئول روابط عمویثمی هیئت تکواندو البرز گفت: هم اکنون 10 ورزشکار و یک نفر نیز به عنوان سرمربی از البرز در اردوهای تیم ملی حضور دارند.

29 شهریور 1401

مهماندوست: مشکل تکواندو ایران مربی نیست، تا المپیک 2024 با آذربایجان قرارداد دارم

به اعتقاد سرمربی تیم ملی آذربایجان، مشکل تکواندو کشورمان مربی نیست و باید ریشه های مسائل را در امور مدیریتی جستجو کرد.

21 خرداد 1401

دیدار پولادگر با رئیس اتحادیه تکواندو آسیا

رئیس اتحادیه تکواندو آسیا و رئیس فدراسیون تکواندو، صبح امروز (شنبه - 21 اسفندماه) با سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان دیدار کردند.

24 اردیبهشت 1401

رفعتی: ایران قوانین را با فدراسیون جهانی تطبیق دهد

به گزارش خبرنگاران، همایش تجلیل از بنیان گذاران و پیشکسوتان تکواندوی ایران با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، حسین رفعتی دبیرکل پیشین فدراسیون جهانی، علی خلیلی رئیس هیأت تکواندو استان تهران و جمع کثیری از پیشکسوتان تکواندو در سالن جلسات مجموعه...

7 اسفند 1400

روسای انجمن های 5 رشته ورزشی فدراسیون دانشگاهی منصوب شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، هادی بشیریان روسای انجمن های ترای اتلون (ورزش سه گانه) تکواندو، شمشیر بازی، تیراندازی با کمان و دوومیدانی این فدراسیون را منصوب کرد.

12 اسفند 1399

قهرمانی تکواندوکار ایرانی در چین تایپه

به گزارش خبرنگاران، این رقابتها به مدت دو روز برگزار گردید که آریان محمدی در وزن 68- کیلوگرم با کسب 5 پیروزی متوالی پیروز به کسب مدال طلا و دریافت جایزه نقدی شد. نکته مهم اینکه محمدی نژاد تکواندوکار المپیکی چین تایپه را دو دو بازی شکست داد.

6 مهر 1399

هادی پور: میلیون ها دلار به مربیان خارجی می دهند اما برای ما پول نیست، خجالت می کشم بگویم حقوقم کمتر از 100 دلار است

ملی پوش المپیکی تکواندو ایران گفت: اعتقاد دارم وقتی پول های میلیون دلاری به مربیان خارجی می دهیم پول در ورزش وجود دارد، اما برای ما نیست.

1 شهریور 1399

بازرس فدراسیون تکواندو منصوب شد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حکمی بازرس جدید فدراسیون تکواندو را منصوب کرد.

7 خرداد 1399