استارتاپ

استارت آپی برای 10سال زندگی بیشتر! ، روش کار چگونه است؟

افزایش طول عمر، به تازه ترین علاقه مندی سم آلتمن، مدیرعامل شرکت هوش مصنوعی OpenAI که با روبات چت ChatGPT سر و صدای زیادی به پا نموده، تبدیل شده است.

21 اسفند 1401

فراوری بیش از 180 محصول فناورانه در دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش خبرنگاران، دکتر حسین قناعتی امروز در مراسم رونمایی از فاز اول پروژه ژن درمانی بچه ها مبتلا به سرطان خون با اشاره به دستاوردهای محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه نمود: تا به امروز 180 محصول فناورانه و صدها دارو در این دانشگاه به فراوری رسیده...

5 آذر 1401

تصاویر فرود خیره کننده موشک استارشیپ اسپیس ایکس ، اوج هنرنمایی در مهندسی

موشک استارشیپ استارت آپ فضایی اسپیس ایکس که هدف نهایی اش بردن انسان به مریخ است، آزمایش های تکمیلی خود را سپری می نماید.

18 آبان 1401

مرحله نهایی اینوتکس پیچ در نمایشگاه اینوتکس 2022 برگزار می گردد

یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2022 به میزبانی پارک فناوری پردیس در روز 23 اردیبهشت ماه شاهد برگزاری مرحله نهایی اینوتکس پیچ است.

14 تیر 1401

مکان هایی که هر کارآفرینی باید حداقل 1 بار از آن تماشا کند

سفر به بعضی شهرها می تواند منبع الهام بخش خوبی برای کسب و کار باشد. کارآفرینان می توانند در طول سفر به نکات جالب توجه و افکار بکری دست یابند. در این مقاله می خواهیم شهرهایی را که ادعای نوآوری، فرصت های همکاری، هزینه کم زندگی و بعلاوه مالیات کم می نمایند...

15 اسفند 1400

جدیدترین شماره نشریات رشد فناوری آموزشی و برهان ریاضی دوره متوسطه اول منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره ماهنامه های رشد فناوری آموزشی و برهان ریاضی دوره متوسطه اول توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منتشر شد.

3 اسفند 1399