دی بی 12 ولانته؛ یکی از برترین های دنیا

به گزارش وبلاگ داریوش، استون مارتین با رونمایی از دی بی 12 ولانته، نام خود را وارد فهرست بهترین خودرو های اسپرت 2024 کرد. مکانیسم سقف این نسخه کانورتیبل از ولانته معروف تنها به 14 ثانیه زمان احتیاج دارد تا از حالت باز به بسته تغییر شکل دهد و 16 ثانیه نیز طول می کشد تا از بسته به باز تغییر حالت دهد، آن هم در شرایطی که خودرو با سرعت 50 کیلومتر در ساعت حرکت می نماید.

دی بی 12 ولانته؛ یکی از برترین های دنیا

به گزارش عصر ایران، سقف کانورتیبل در حالت ریموت نیز فعال می گردد، البته راننده باید در شعاع 2 متری ولانته باشد. جالب آنکه وزش باد مخالف نیز به دلیل استفاده از جک های قدرتمند حتی در حرکت اثری بر عملکرد مکانیسم سقف نخواهد داشت.

استون مارتین امکان شخصی سازی بالایی را برای مشتریان دی بی 12 ولانته 2024 در نظر گرفته است. تم دو رنگ سقف با بدنه، هماهنگی رنگ سقف با تریم داخلی و بسیاری از جزئیات دیگر تجربه متفاوتی از این خرید لوکس ایجاد خواهد نمود.

در بخش پیشرانه ولانته کانورتیبل 2024 از تپنده 4 لیتری 8 سیلندر با 671 اسب بخار خروجی و گشتاور 800 نیوتن متر استفاده شده است. به این هیولای خوش ساخت فقط 3.7 ثانیه زمان بدهید تا از حالت توقف کامل رکورد 100 کیلومتر برساعت را ثبت کند. این شاخص تنها یک دهم ثانیه از نسخه استاندارد دی بی 12 ضعیف تر است که آن هم مربوط به شرایط سقف خودرو می گردد.

بیشینه سرعت برابر با 325 کیلومتر برساعت محاسبه شده است. جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک وظیفه خود را در هماهنگی بینظیری با مبدل گشتاور (دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیک عقب) و میل کاردان فیبرکربنی به انجام می رساند. فاصله تعویض بین دنده ها عالی و بعلاوه هماهنگی موتور با جعبه دنده در برترین سطح ممکن واقع شده است.

سیستم ترمز اسپرت با کیت کربن سرامیک در حالت آپشن ارائه می گردد. دی بی 12 ولانته با دیسک های آلومینیومی 21 اینچی و لاستیک های میشلن پایلوت اسپرت 5 به فروش می رسد.

در رابطه با فضای کابین تصاویر به خوبی کیفیت بالای استون مارتین را نشان می دهند. از فناورانه ها نیز باید به نمایشگر 10.25 اینچی تنظیمات سیستم تفریح با پشتیبانی بی سیم از اپل کارپلی و اندروید اوتو اشاره کنیم.

گرم کن و تهویه صندلی ها، سیستم صوتی باورز اند ویکینز 1170 وات با 15 اسپیکر در حالت آپشن و سیستم صوتی استاندارد با 11 اسپیکر در تریم پایه ارائه می گردد.

قیمت محصول هنوز معین نشده است.

استون مارتین دی بی 12 ولانته

منبع: فرارو

به "دی بی 12 ولانته؛ یکی از برترین های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی بی 12 ولانته؛ یکی از برترین های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید