پیتزا آرد ، برترین پیتزا تهران

به گزارش وبلاگ داریوش، این روزا غذا خوردن بیرون از خونه و رفتن به یه رستوران خوب، یه سرگرمی پر هوادار محسوب میشه و در این بین، پیدا کردن غذاهای لذیذ و خوشمزه حرف اول رو میزنه. در بین غذاهای جورواجوری که هر روزه اسمشون رو می شنویم، میشه گفت غذاهای ایتالیایی و به خصوص پیتزا یکی از محبوب ترین این غذاهاست. پیتزایی که 300 سال پیش در شهر ناپل ایتالیا برای اولین بار پخت شد و راه درازی رو طی کرد تا به پیتزایی که ما امروزه می شناسیم، تبدیل بشه.

پیتزا آرد ، برترین پیتزا تهران

از اونجا که مهمترین عنصر در پخت یه پیتزای خوب، خمیر اونه، خیلی از ماها ترجیح میدیم که این فست فود لذیذ رو هر جایی تست نکنیم و تقریبا میشه گفت هر کسی برای خوردن این غذای پرطرفدار یه پاتوقی داره. یکی از این پاتوقا که میشه گفت یکی از برترین پیتزاهای تهران رو فراوری می کنه، پیتزا آرد هست که خمیر پیتزای اون بصورت روزانه و از برترین آرد بهاره تهیه میشه، همینطورپیتزا آرد خوشمزه ترین سس های دست ساز رو داره که همگی از گوجه درجه یک و سبزیجات تازه و ادویه جات معطر بصورت روزانه تهیه میشن که این کیفیت و طعم عالی، خیلی ها رو مشتری ثابت آرد نموده.

همه حسن های پیتزا آرد توی داشتن پیتزاهای خوشمزه و نازک خلاصه نمیشه، بلکه در دو شعبه آرد به جز پیتزا، می تونین پاستاها و ساندویچ های لذیذی رو هم تست کنین که همگی به اندازه پیتزاهاش با کیفیت و خوش خوراکن.

آدرس:

شعبه اقدسیه: اقدسیه، خیابان سپند، کوچه دستان، کوچه کامران، مجتمع صاحبقرانیه / تلفن: 22282727

شعبه جردن: جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک 9 / تلفن: 22020880

منبع: همگردی

به "پیتزا آرد ، برترین پیتزا تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیتزا آرد ، برترین پیتزا تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید