مشکل اصلی استان های کشور در رشته شمشیربازی کمبود تجهیزات است

به گزارش وبلاگ داریوش، محسن وحدانی شامگاه گذشته در مجمع انتخاب هیئت شمشیربازی خوزستان با بیان اینکه در کوشش هستیم موضوع را به وسیله گمرک پیگیری و تجهیزاتی را وارد کشور کنیم، اظهار کرد: در اولین مسابقات جهانی و آسیایی شمشیربازی، رئیس هیئت خوزستان را همراه با تیم ملی اعزام خواهیم کرد تا تجهیزاتی خریداری و وارد استان گردد.

مشکل اصلی استان های کشور در رشته شمشیربازی کمبود تجهیزات است

وی به امضای تفاهم نامه ای با شهرداری تهران و سازمان میراث فرهنگی برای برگزاری مسابقات در مکان های دیدنی اشاره نمود و اضافه نمود: استان خوزستان نیز می تواند در این زمینه گام بردارد و مسابقات جایزه عظیم را در مکان های باستانی برگزار کند؛ ما آمادگی واگذاری مسابقات بین المللی و جایزه عظیم کشور را به استان خوزستان داریم.

دبیر فدراسیون شمشیربازی کشور در ادامه به حضور پیشکسوتانی چون سیهان زاده و طیبی در سطح شمشیربازی خوزستان اشاره نمود و گفت: امید می رود که از ظرفیت این دوستان استفاده گردد و بتوانیم در رشته شمشیربازی خوزستان به آن نقطه مدنظر فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان برسیم.

وی با بیان اینکه خوزستان سهم عظیمی در ورزش کشور دارد، مطرح نمود: سال جاری با توجه به شیوع کرونا، نمی توانیم لیگ شمشیربازی را برگزار کنیم اما علاقه مند هستیم که در مسابقات لیگ سال آینده، شمشیربازی خوزستان در رقابت ها شرکت کند و قهرمان رقابت ها گردد.

به گزارش وبلاگ داریوش، رضا روشن پور با کسب 12 رأی در مجمع انتخابات هیئت شمشیربازی خوزستان ریاست این هیئت را برای چهار سال بر عهده گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشکل اصلی استان های کشور در رشته شمشیربازی کمبود تجهیزات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل اصلی استان های کشور در رشته شمشیربازی کمبود تجهیزات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید