برگزاری لیگ کشتی منطقی نیست، دبیر فقط بلد است از بودجه یا بدهی صحبت کند ، کرونا به داد فدراسیون کشتی رسید

به گزارش وبلاگ داریوش، پیشکسوت کشتی ایران گفت: از وقتی که علیرضا دبیر راهنمایی فدراسیون را برعهده گرفته است یا در خصوص بدهی های فدراسیون گذشته و یا کمبود بودجه، غیر از این کاری نداشته است.

برگزاری لیگ کشتی منطقی نیست، دبیر فقط بلد است از بودجه یا بدهی صحبت کند ، کرونا به داد فدراسیون کشتی رسید

ابراهیم جوادی در مصاحبه با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ داریوش، درباره برگزاری رقابت های لیگ کشتی گفت: من یکی از مخالفان برگزاری رقابت های لیگ هستم، به این خاطر که در شرایط فعلی برگزاری این مسابقات سلامت کشتی گیران را در معرض خطر قرار می دهد. کشتی یک رشته پربرخورد است که کشتی گیران باید با یکدیگر سرشاخ شوند، بنابراین انتقال ویروس در این رشته به شدت بالاست. از طرف دیگر فدراسیون و سازمان لیگ به دنبال برگزاری لیگ هستند که اصلاً کار منطقی نیست. وقتی که یک کشتی گیر با تیمی قرارداد می بندد، برای تمرین کردن تنها با یک کشتی گیر سرشاخ نمی گردد بلکه در تمرینات با حداقل چهار الی پنج کشتی گیر تمرین می نماید. این موضوع بسیار خطرناک است.

وی اظهار کرد: من نمی دانم فدراسیون و سازمان لیگ به دنبال چه هدفی هستند اما بارها به آنها گفته ام که برگزاری لیگ در شرایط فعلی کار درستی نیست اما آنها به دنبال این موضوع هستند. مجوز ستاد مقابله با کرونا برای اردوهای تیم ملی آن هم به صورت محدود یک کار منطقی است، به این خاطر که مسابقات جهانی در آذر ماه پیش روست. البته هنوز اتحادیه جهانی به صورت رسمی برگزاری این رقابت ها را اعلام نکرده است اما با این حال کشتی گیران باید تمرینات خود را آغاز نمایند و حالا ستاد مقابله با کرونا این مجوز را داده است اما برگزاری رقابت های لیگ کاری منطقی نیست.

پیشکسوت کشتی در خصوص انتقادهای علیرضا دبیر رئیس فدراسیون به بودجه کشتی گفت: زمانی که رسول خادم ریاست فدراسیون کشتی را برعهده داشت، با وجود همه محدودیت های اقتصادی در تمامی رده های سنی تیم اعزام می کرد و یک بار از نبود بودجه و کمبود منابع گلایه نکرد اما از وقتی که علیرضا دبیر راهنمایی فدراسیون را برعهده گرفته است، از ابتدای ریاستش تنها دو مورد را مطرح می نماید؛ یکی در خصوص بدهی های فدراسیون گذشته و دیگری در خصوص کمبود بودجه. به غیر از این دو مورد، او هیچ صحبت دیگری بر زبان نمی آورد. اگر دبیر از شرایط فدراسیون ناراضی است و به قول خودش در دوره گذشته بدهی های زیادی بر جای مانده، با مسئولان گذشته فدراسیون مناظره کند و مسائل را شفاف مطرح کند.

جوادی اضافه کرد: در خصوص بودجه هم او زمانی که در انتخابات شرکت کرد، وعده آوردن پول به هیئت ها داد و به خاطر همین هم رأی اعتماد از آنها گرفت. سؤال من از او این است که پول هایی که وعده داده بود به کشتی می آورد، در حال حاضر کجاست؟ فدراسیون کشتی 22 میلیارد تومان بودجه دارد که این مبلغ، پول اندکی نیست. از طرف دیگر به هر حال اسپانسر در این رشته به وفور یافت می گردد. بنابراین نباید این مسائل را در سال منتهی به المپیک مطرح کند چرا که باعث بی انگیزگی ورزشکاران می گردد.

پیشکسوت کشتی عنوان نمود: در یک سال و اندی که دبیر ریاست فدراسیون را برعهده گرفته است، به خاطر شیوع ویروس کرونا تمامی اردوها و اعزام ها لغو شد و در واقع این ویروس به نفع فدراسیون دبیر کار کرد اما او مدام از بی پولی و کمبود بودجه صحبت می نماید. اگر المپیک به تعویق نمی افتاد و این ویروس هم شیوع پیدا نمی کرد، آیا دبیر هنر این را داشت که مسائل را مدیریت کند؟ زمانی که هیچ اعزامی وجود ندارد و تمامی مسابقات لغو شده است، صحبت از کمبود بودجه منطقی نیست.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "برگزاری لیگ کشتی منطقی نیست، دبیر فقط بلد است از بودجه یا بدهی صحبت کند ، کرونا به داد فدراسیون کشتی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری لیگ کشتی منطقی نیست، دبیر فقط بلد است از بودجه یا بدهی صحبت کند ، کرونا به داد فدراسیون کشتی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید