فوق ستاره پرسپولیس تبدیل به حریف تمرینی شد!

به گزارش وبلاگ داریوش، غیبت سه بازیکن کلیدی و تأثیرگذار برای یک تیم آن هم در فینال لیگ قهرمانان آسیا چیزی نیست که بشود به سادگی از کنارش رد شد؛ به خصوص اینکه یکی از این بازیکنان وحید امیری باشد، بازیکنی چند پسته با قدرت دوندگی بسیار بالا که می تواند هر مدافعی را اذیت کند و خودش به تنهایی به اندازه چند بازیکن کارایی دارد. با وحید که این روز ها با وجود محرومیت سعی می کند روحیه بالای خود را در تمرینات حفظ کند دقایقی صحبت کردیم که در ادامه می خوانید.

فوق ستاره پرسپولیس تبدیل به حریف تمرینی شد!

اوضاع تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا چطور است؟

خدا را شکر همه چیز خوب است. تست های کرونای تیم منفی شد و بدون مشکل تمریناتمان را انجام می دهیم تا خودمان را برای بازی حساس فینال آماده کنیم. انگیزه بچه ها بسیار زیاد است و همه با انرژی بالا تمرین می کنند تا به امید خدا بتوانیم یک نمایش عالی روز شنبه داشته باشیم و با پیروزی در بازی فینال قهرمان آسیا شویم.

خارج شدن از شرایط مسابقه چقدر می تواند مؤثر باشد؟

خب نمی شود گفت بی تأثیر است و ما به هر دلیلی نتوانستیم در چند هفته اخیر بازی رسمی انجام دهیم، ولی همه تیم سعی می کنند به این موضوع توجه نکنند و فقط روی بازی تمرکز کنند. مطمئن باشید با غیرت و تعصبی که از بچه ها سراغ دارم آن ها همه وجودشان را می گذارند تا یک روز خاص را رقم بزنند و با برد مقابل اولسان جام قهرمانی را به هواداران و البته همه مردم ایران هدیه دهند.

خیلی ها هنوز هم حسرت نبود تو را می خورند.

خب فینال لیگ قهرمانان آسیا چیزی نیست که به راحتی بشود از آن گذشت، چون بازی در آن افتخار بزرگی است و هر کسی دوست دارد در این دیدار خاص بازی کند. نمی توانم بگویم ناراحت نیستم، ولی سعی می کنم روحیه خودم را حفظ کنم. بعضی وقت ها ناراحت می شوم و به اینکه نیستم فکر می کنم، ولی تلاش می کنم روی خودم مسلط باشم و عصبانی نشوم. من فکر می کنم قسمت من نبود که در فینال آسیا بازی کنم و این قسمت بازیکن دیگری است که در این بازی به میدان برود. من با این بازیکنان بازی کردم و شک ندارم هر کسی جای من بازی کند بهترین بازی خودش را ارائه می کند و هر چه دارد برای موفقیت پرسپولیس می گذارد.

آن هایی که تمرین پرسپولیس را دیدند همگی از آمادگی بالای تو حرف می زنند و معتقدند حیف است که وحید با این همه آمادگی نمی تواند به پرسپولیس کمک کند.

همیشه سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و به قول معروف حریف تمرینی خوبی برای سایر بازیکنان باشم تا آن کسی که می خواهد به جای من بازی کند با آمادگی کامل به میدان برود. من با بچه های تیم زندگی کردم و می دانم چقدر برای این بازی با انگیزه هستند. آن ها می دانند قهرمانی در آسیا چقدر می تواند برای پرسپولیس و حتی فوتبال ما مؤثر باشد، به همین خاطر تا لحظه سوت خاتمه می جنگند تا پرچم ایران بالا برود و این افتخار بزرگ برای فوتبال ما به دست بیاید.

خودت فکر می کنی پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی دارد؟

فوتبال را نمی شود پیش بینی کرد. برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد. ما برای رسیدن به فینال خیلی زحمت کشیدیم و سخت ترین مسائل را پشت سر گذاشتیم، حالا هم برای تاریخ سازی فقط یک قدم فاصله داریم و می خواهیم هر طور شده قهرمان آسیا شویم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که در خاتمه بازی مردم ما مسرور شوند.

اولسان را چطور می بینی؟

تیم های شرق آسیا ثابت کردند پیشرفت زیادی داشتند و از امکانات زیادی برخوردار هستند و قطعاً تیمی که به فینال آمده قدرتمند است، ولی ما هم پرسپولیس هستیم، با کوهی از انگیزه و غیرت ایرانی که می توانیم کار های بزرگی انجام دهیم.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "فوق ستاره پرسپولیس تبدیل به حریف تمرینی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوق ستاره پرسپولیس تبدیل به حریف تمرینی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید