اهدای ادکلن یک میلیون و 700 هزارتومانی به کریستیانو رونالدو

به گزارش وبلاگ داریوش، خبرنگاران- پرسپولیس در اولین دیدارش از لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی مقابل النصر با فوق ستاره اش یعنی کریستیانو رونالدو با 2 گل مغلوب شد.

اهدای ادکلن یک میلیون و 700 هزارتومانی به کریستیانو رونالدو

به گزارش وبلاگ داریوش، این بازی تحت تاثیر حضور رونالدو در ایران بود و بیش از آنکه کسی از شرایط بازی صحبتت کند درباره حضور رونالدو در ایران حرف و حدیث فراوانی وجود داشت. رونالدو از زمانی که به ایران آمد تا زمان خروج، چند هدیه ریز و درشت دریافت کرد که مهمترین آن ها فرش نفیس قم بود که در فرودگاه به این بازیکن هدیه داده شد. حالا و پس از خروج رونالدو از ایران، باشگاه پرسپولیس هدایای دیگری هم به این بازیکن داده که البته بیشتر جنبه تبلیغات داشته است. فدراسیون فوتبال یک قالیچه سوزن دوزی شده به بازیکنان النصر داده و باشگاه پرسپولیس هم ادکلنی با برند همین باشگاه که با قیمت تقریبی یک میلیون و 700 هزارتومان قابل تهیه است به رونالدو دیگر بازیکنان النصر داده است.

البته که قیمت این ادکلن نباید چندان فریبنده باشد، چون رونالدو که خودش در کار تولیدات عطر و ادکلن است گران قیمت ترین عطری که وارد بازار جهانی نموده همین حدود، یعنی یک میلیون و 700 هزارتومان قیمت دارد. گران ترین عطر موجود از برند رونالدو 38 دلار قیمت دارد که با تبدیل آن به تومان، هم قیمت همین ادکلن پرسپولیس می گردد.

منبع: فرارو

به "اهدای ادکلن یک میلیون و 700 هزارتومانی به کریستیانو رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای ادکلن یک میلیون و 700 هزارتومانی به کریستیانو رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید