اظهارات حمایتی مرتضی پورعلی گنجی از استقلال

به گزارش وبلاگ داریوش، مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از فزونی یک بر صفر تیمش برابر تراکتور اعلام کرد: به طرفداران بابت این پیروزی تبریک می گویم. نتیجه مهمی برای ما بود. به طرفداران پرشور تراکتور هم تبریک می گویم، زیرا پس از 16 سال فوتبال بازی کردن، از این همه تشویق در سراسر بازی لذت بردم.

اظهارات حمایتی مرتضی پورعلی گنجی از استقلال

او درباره مسائل مالی تیمش بیان نمود: همه تیم های ایرانی این مشکل را دارند و پرسپولیس و استقلال همواره در حال صحبت کردن درباره پول هستند. وقتی کشور های همسایه را می بینیم، متوجه عمق ماجرا می شویم. فکر می کنم قشنگ نیست که بازیکن فکر و دغدغه اش این باشد که ماهیانه پول به حسابشان می آید یا خیر. به هر حال کار حرفه ای کردن در فوتبال زحمت می خواهد و بازیکنان نباید دغدغه ذهنی دیگری داشته باشند.

مدافع پرسپولیس بعلاوه گفت: بزرگ تر ها صحبت کردند، اما امیدوارم این حیا و احترامی که بازیکنان پرسپولیس دارند، باعث نگردد به شخصیت آن ها توهین گردد. همه دیدید که امروز تمام بازیکنان ما، از جوان تا باتجربه با جان و دل بازی می کردند. امیدوارم همه مسئولان و مدیران از جمله آقای درویش دست به دست هم دهند تا مسائل حل شوند تا نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم.

منبع: فرارو

به "اظهارات حمایتی مرتضی پورعلی گنجی از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات حمایتی مرتضی پورعلی گنجی از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید