رونالدو زمان برگزاری مراسم ازدواجش با جورجینا را اظهار داشت

به گزارش وبلاگ داریوش، کریستیانو رونالدو در مستند من جورجیانا هستم گفته است که ممکن است تا یک ماه دیگر با جورجینیا ازدواج کند.

رونالدو زمان برگزاری مراسم ازدواجش با جورجینا را اظهار داشت

به گزارش همشهری به نقل از اسپوتنیک، کمپانی نتفیلیکس به تازگی مستندی را در باره زندگینامه نامزد رونالدو با نام من جورجیانا هستم ساخته است.

مهاجم باشگاه منچستریونایتد پیش از این نیز در مصاحبه ای در سال 2019 به پیرز مورگان گفت که آن ها یک رو زن و شوهر خواهند شد و اعتراف کرد که این رویای مادرش بوده است.

رونالدو در این مستند ادامه داد: این اتفاق می تواند در یک سال، یا شش ماه یا حتی یک ماه دیگر رخ دهد. من هزار درصد مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.

مشخص زمان برگزاری مراسم عروسی این فوتبالیست در حالی انجام شد که جورجینا گفت که آن ها قصد دارند پس از بازنشستگی کریستیانو در پرتغال زندگی نمایند.

پیش از این خود کریس نیز گفته است که وقتی در وطن خود است احساس آزادی مانند یک پرنده دارد و او این احساس را در سایر نقاط اروپا کمتر دیده است.

برنده 5 توپ طلا در حال ساخت یک عمارت تازه در زمینی بزرگ در کوئینتا دی مارینیا است. این منطقه نیم ساعت تا فرودگاه لیسبون و ده دقیقه با مرکز شهر ساحلی کاسکایس فاصله دارد.

مطبوعات پرتغالی مدعی شده اند که رونالدو میخواهد از این ساختمان به عنوان خانه خانوادگی استفاده کند، هرچند که دارایی 43 میلیون پوندی رونالدو شامل دو آپارتمان لوکس در لیسبون از جمله یک پنت هاوس 6.5 میلیون پوندی و یک بلوک آپارتمانی هفت طبقه است.

منبع: فرارو

به "رونالدو زمان برگزاری مراسم ازدواجش با جورجینا را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو زمان برگزاری مراسم ازدواجش با جورجینا را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید