ملاقات استقلال و پیکان لغو شد

به گزارش وبلاگ داریوش، تهران (پانا) - نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مطرح شده از سوی باشگاه استقلال اعلام شد.

ملاقات استقلال و پیکان لغو شد

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مثبت اعلام شده به وسیله تیم استقلال بازگشت به نامه ارسالی از سوی باشگاه و مستندات ارائه شده نتیجه کمیسیون به توضیح زیر اعلام می گردد :

1- تعداد 17 نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی باشگاه ، می بایست در قرنطینه بوده و تحت نظر پزشک تحت مراقبت های لازم قرار گیرند . بازگشت نامبردگان به تمرین می بایست طبق اخرین پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به کووید بوده و در صورت بی علامتی (ارائه فرم خود اظهاری بی علامتی سه روز اخر الزامیست) و ارائه تست منفی PCR و تاییدیه قلب و عروق به وسیله متخصص قلب ، اجازه حضور در تمرینات را دارند . مسئول پیگیری این فرایند پزشک معرفی شده از سوی باشگاه حبیبی است .

2- با توجه به شواهد موجود و آنالیز فهرست قانونی باشگاه ، به استحضار میرساند با استناد به دستورالعمل مصوب برای رقابتهای فوتبال کشور در شرایط ابتلا بازیکنان و تیمها به کووید رقابت مورخ 1400/10/28 باشگاه استقلال در مقابل پیکان از سری مسابقات جام حذفی لغو و به تاریخ دیگری موکول می گردد .

3- بدیهی است سایر رقابتهای پیش روی تیم استقلال ، با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و بر اساس مستندات و شواهد آینده تصمیم گیری و اعلام می گردد .

4- با توجه به شواهد موجود مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به وسیله باشگاه استقلال، این پرونده جهت رسیدگی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ملاقات استقلال و پیکان لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات استقلال و پیکان لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید