آخرین شرایط رئیس پیشین فدراسیون کشتی از زبان فرزندش؛ سیروس پور دوباره به کما رفت

به گزارش وبلاگ داریوش، رئیس پیشین فدراسیون کشتی که طی روزهای گذشته از کما خارج شده بود، با آب آوردن ریه و ورود عفونت به خونش اکنون شرایط بدتری را پشت سر می گذارد.

آخرین شرایط رئیس پیشین فدراسیون کشتی از زبان فرزندش؛ سیروس پور دوباره به کما رفت

به گزارش وبلاگ داریوش، پرویز سیروس پور رئیس پیشین فدراسیون کشتی چندی است که به دلیل ابتلا به کرونا و وخامت حالش در بیمارستان بستری شده است. او پیش از این در یکی از بیمارستان های خصوصی تهران بستری بود که با تصمیم و رضایت خانواده اش به بیمارستان دیگری منتقل شد.

به گفته پسر سیروس پور شرایط او بهتر شده و از کما خارج شده بود، اما روز شنبه مجدداً از نظر ریوی دچار مشکل شده و حالا با آب آوردن ریه، عفونت وارد خون شده و بار دیگر به کما رفته است. این در حالی است که طی روزهای گذشته حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و همچنین منصور برزگر سرمربی سابق تیم ملی آزاد، رسول خادم رئیس سابق فدراسیون کشتی و قهرمان المپیک 1996 آتلانتا و علیرضا دبیر رئیس فعلی فدراسیون کشتی و قهرمان المپیک 2000 سیدنی با حضور در بیمارستان جویای حال این پیشکسوت کشتی شدند.

مصطفی سیروس پور در مورد آخرین شرایط پدرش به وبلاگ داریوش گفت: شرایط از قبل بدتر شده و فقط امیدمان به خداست. از همه عزیزانی که در این مدت برای سلامت پدر زحمت کشیدند به خصوص از دکتر مجید ایرانشاهی پزشک خوب ICU و همچنین دکتر ابطحی رئیس صندوق پیشکسوتان که پیگیر کارهای پرویز سیروس پور هستند، تشکر می کنم. رسول خادم و حمید بنی تمیم هم لطف زیادی دارند و علاوه بر حضور در بیمارستان، پیگیر شرایط پدرم شده اند. دوستان نزدیک پدرم از جمله عبدالله موحد، منصور مهدیزاده و حسین ملاقاسمی که در ایران حضور ندارند نیز با تماس تلفنی جویای احوال پدر هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آخرین شرایط رئیس پیشین فدراسیون کشتی از زبان فرزندش؛ سیروس پور دوباره به کما رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط رئیس پیشین فدراسیون کشتی از زبان فرزندش؛ سیروس پور دوباره به کما رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید