علت کچل شدن ملی پوش والیبال چه بود؟

به گزارش وبلاگ داریوش، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیرحسین توخته پس از پیروزی سه بر یک تیم ایران مقابل مصر در چهارمین روز مسابقات قهرمانی مردان دنیا، گفت: بازی سختی برابر مصر داشتیم. در قهرمانی دنیا تیم ضعیف نداریم و همه تیم ها با تمام توان به میدان می آیند.

علت کچل شدن ملی پوش والیبال چه بود؟

مدافع میانی تیم ملی با اشاره به این که تیم مصر بازیکنان خیلی خوبی داشت، توضیح داد: در رقابت های قهرمانی دنیا هر مسابقه حکم فینال دارد، زیرا نتیجه همه مسابقات برای تیم ها مهم است و هیچ دیداری را نمی توان ساده گرفت.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: نتیجه مسابقات مرحله مقدماتی برای مشخص حریف مرحله بعد اهمیت زیادی دارد. بنابراین هر چه عملکرد بهتری داشته باشیم در مرحله یک هشتم نهایی نیز به تیمی که عملکرد ضعیف تری داشته است، روبرو می شویم. البته باز هم یادآوری می کنم که تیم ضعیف در این مسابقات وجود ندارد.

توخته توضیح داد: خدا را شکر می کنم که با شکست مصر صعودمان به مرحله بعدی قطعی شد، یک بازی دیگر داریم که برابر هلند است و امیدوارم با شکست این تیم نیز در برترین حالت ممکن به مرحله بعد برویم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در رقابت های قهرمانی دنیا تغییر ظاهر داده ای؟ گفت: برای حمایت از بچه های سرطانی موهای سرم را زدم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی مردان دنیا دوشنبه شب هفتم شهریور مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی گردد.

تیم ملی والیبال مردان ایران از ساعت 20 روز چهارشنبه نهم شهریورماه به وقت تهران و در سومین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف هلند می رود که صدرنشین گروه در این مسابقه مشخص خواهد شد.

منبع: فرارو

به "علت کچل شدن ملی پوش والیبال چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت کچل شدن ملی پوش والیبال چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید