دستمزد عجیب سرمربی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش وبلاگ داریوش، مصطفی کارخانه در خصوص شرایط تیم ملی والیبال گفت: چه قبل و چه بعد از مسابقه با بهروز عطایی در ارتباط هستم. الان پست من مدیر فنی تیم های فنی والیبال است و ارتباط خوبی با عطایی دارم و او هم همیشه حرمت مرا حفظ نموده است. 40 سال کار مربیگری نموده ام و آن مواردی که باید بگویم، به او می گویم. سعی کردم او را از حاشیه ها دور کنم تا تمام فکر و ذکرش برای تیم ملی باشد.

دستمزد عجیب سرمربی تیم ملی والیبال ایران

وی ادامه داد: در هفته اول لیگ ملت ها انتقادی زیادی صورت گرفت که یک بخشی از آن مغرضانه بود. عبادی پور هم بعد از صعود مصاحبه ای را انجام داد که منظورش بعضی افراد بود که نمی خواهیم نام ببریم. هرکاری بکنیم افرادی که مغرض هستند، یک حرف هایی می زنند. باید در آن موقعیت قرار بگیرید تا بدانید چه کار سختی است. سرمربی تیم ملی در رویداد جهانی کار سختی است، اما بعضی خیلی راحت نقد می نمایند، این خوب نیست.

کارخانه بیان کرد: این تیم با مربی ایرانی هفتم شد و مشابه همین در دوره قبل با مربی خارجی که 20، 30 میلیارد هزینه شد، دوازدهم شدیم. عطایی حقوقش روزی 150 هزار تومان است که از یک کارگر ساده هم کمتر است. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می توانند توازنی را برای مربیان تیم های ملی به وجود بیاورند. خوشبختانه عطایی آدم مادی نیست. زمانی تیم ما با بازیکنان بزرگ هم وقتی به امتیاز 20 می رسید خطاهایش بیشتر می شد، اما در این دوره مقابل یک ست به امتیاز 37 می رسد، این یک رکورد است. بچه ها بازی را ها نمی نمایند و ادامه می دهند.

مدیر فنی تیم های ملی والیبال با اشاره به اینکه ژاپنی ها درس بزرگی به ما دادند، گفت: اینکه تسلیم نشوید و راه پیروزی را به دست بیاورید. آن ها می گویند جنگ، جنگ تا پیروزی. با شناختی که من از عطایی دارم تیم ما را هم به این سمت می برد.

وی در خصوص اینکه برای حقوق 150 هزار تومانی عطایی انتقادی به فدراسیون وارد است، گفت: فدراسیون والیبال به سبک آماتوری است، اما فوتبال یک مقدار شرایطش فرق دارد. زمانی که لاریجانی رئیس مجلس بود نشستی را با او داشتیم و درخواست کردیم در مجلس مصوبه ای را بگیرند. باید طوری باشد که مربیان ایرانی هم حالا نه به مقدار خارجی ها بلکه آبرومندانه حقوق بگیرند. الان طوری است که فقط وقتی در اردو هستند، حقوق می گیرند و این خوب نیست.

منبع: فرارو

به "دستمزد عجیب سرمربی تیم ملی والیبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد عجیب سرمربی تیم ملی والیبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید