برد بزرگ شهداب در اولین فینال والیبال، ادامه اعتراضات به داوری بعد از بازی

به گزارش وبلاگ داریوش، اولین ملاقات فینال لیگ برتر والیبال مردان با پیروزی شهداب مقاومت یزد به انتها رسید.

برد بزرگ شهداب در اولین فینال والیبال، ادامه اعتراضات به داوری بعد از بازی

به گزارش وبلاگ داریوش، پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد در اولین ملاقات فینال لیگ برتر والیبال مردان از ساعت 15 و 30 دقیقه شنبه، 21 اسفند در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که شهداب در انتها به پیروزی رسید.

دو تیم در ست اول پایاپای پیش رفتند و رقابت نزدیکی داشتند تا اینکه پیکان 17 بر 14 پیش افتاد اما این تیم در ادامه در دفاع و دریافت ضعیف عمل کرد و شهداب 20 بر 19 پیش افتاد. در این ست شهداب در دریافت و دفاع بهتر از پیکان بود و 25 بر 22 پیروز شد.

در ست دوم عابدینی بازیکن شهداب عملکرد خوبی در دفاع روی تور داشت و چند امتیاز برای تیم خود کسب کرد تا مسابقه 6 بر چهار به سود یزد پیگیری گردد. در حالی که پیکان بازی را به تساوی 8 بر 8 کشانده بود، اسماعیل نژاد بازیکن شهداب دو امتیاز پیاپی کسب کرد و تیم خود را دوباره پیش انداخت. یزد در ادامه دو امتیاز دیگر کسب کرد تا پیمان اکبری سرمربی پیکان برای تیم خود درخواست استراحت کند. در ادامه دو تیم رقابت نزدیکی داشتند اما شهداب در امتیازات انتهای باز هم تیم برتر بود و این ست را 25 بر 20 پیروز شد.

با اینکه شهداب ست سوم را با فزونی شروع کرد اما در ادامه پیکان با عملکرد خوب و بعلاوه ضعف شهداب در دریافت و دفاع 8 بر 5 پیش افتاد تا علیرضا طلوع کیان سرمربی یزد تقاضای وقت استراحت کند. در حالی که بازی 10 بر 5 به سود پیکان دنبال می شد، شاگردان طلوع کیان چهار امتیاز پیاپی کسب کردند و اکبری تقاضای وقت استراحت کرد. در حالی که پیکان 24 بر 22 پیش بود، داور امتیاز 23 را به شهداب داد که باعث اعتراض پیمان اکبری شد چرا که او معتقد بود بازیکن شهداب پیش از آنکه توپ به طور کامل وارد زمین این تیم گردد، به توپ ضربه زده است. این اعتراض باعث شد تا داور به اکبری کارت زرد بگیرد. دو تیم در امتیازات انتهای این ست یک امتیاز، یک امتیاز پیش می رفتند و در نهایت شهداب 30 بر 28 پیروز شد.

پیمان اکبری بعد از سوت انتها بازی باز هم اعتراض داشت که چرا در امتیاز حساس ست سوم داور زاویه دوربین را بالاتر نبرد تا معین گردد که توپ به طور کامل وارد زمین شهداب شده یا نه، در ادامه پوریا فیاضی هم شدیدا اعتراض داشت که سایر اعضای تیم او را آرام کردند.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن والیبال حضور داشت و این بازی را از نزدیک دیدن کرد.

دومین ملاقات فینال هم از ساعت 15 و 30 دقیقه دوشنبه، 23 اسفند برگزار می گردد. فینال به صورت دو برد از سه بازی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برد بزرگ شهداب در اولین فینال والیبال، ادامه اعتراضات به داوری بعد از بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد بزرگ شهداب در اولین فینال والیبال، ادامه اعتراضات به داوری بعد از بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید