اندروید 13 امروز به گوشی های پیکسل می رسد

به گزارش وبلاگ داریوش به نقل از انگجت، انتظار می رود بعضی گوشی های تولیدی شرکت های سامسونگ، ایسوس، نوکیا، موتورولا، وان پلاس، اوپو، سونی، شیائومی و غیره هم از اواخر سال جاری این به روزرسانی را دریافت نمایند.

اندروید 13 امروز به گوشی های پیکسل می رسد

تازهترین نسخه سیستم عامل گوگل برای تلفن های همراه، کنترل های حریم خصوصی دقیق، انتخاب گر عکس تازه، صدای بلوتوث LE و موارد دیگری را به ارمغان می آورد. کسانی که خواستار شخصی سازی بیشتر گوشی خود هستند، می توانند از آیکون های سفارشی سازی اضافی استفاده نمایند.

یکی دیگر از به روزرسانی های مجذوب کننده اندروید 13، پخش جریانی برنامه های پیغام رسان است که به شما امکان می دهد برنامه های پیغام رسان خود را در لپ تاپ های Chromebook نیز فعال کنید تا بتوانید با دوستان خود از این طریق هم گپ بزنید. گوگل تأیید نموده که این خدمات با بسیاری از برنامه های پیغام رسانی مورد علاقه کاربران سازگار است.

در اندروید 13 کپی و جای گذاری انواع محتوا در بین دستگاه ها نیز آسان تر می گردد، زیرا به زودی می توانید هر محتوایی را - مانند URL، تصویر، متن یا ویدئو - از گوشی اندرویدی خود کپی نموده و بر روی رایانه لوحی خود جای گذاری کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اندروید 13 امروز به گوشی های پیکسل می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید 13 امروز به گوشی های پیکسل می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید