20 صفحه مجازی جعلی برای رییس جدید فدراسیون فوتبال ساخته شد، عزیزی خادم: من اصلا صفحه مجازی ندارم خبرنگاران

به گزارش وبلاگ داریوش، عزیزی خادم از روز رییس شدن، سرش به شدت شلوغ شده، تلفن همراهش مرتب زنگ می خورد و پیغام تبریک می گیرد و میهمانان زیادی از نقاط مختلف در فدراسیون فوتبال، به دیدن او می فرایند و ریاستش را تبریک می گویند.

20 صفحه مجازی جعلی برای رییس جدید فدراسیون فوتبال ساخته شد، عزیزی خادم: من اصلا صفحه مجازی ندارم خبرنگاران

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ داریوش، در روزهای گذشته، استوری هایی به نقل از شهاب الدین عزیزی خادم، رییس جدید فدراسیون فوتبال در فضای مجازی منتشر شد.این استوری ها با ادبیات عجیبی هم همراه بود و حتی غلطهای املایی فاحشی هم در آن دیده شد. دیروز فدراسیون فوتبال در این زمینه یک بیانیه منتشر کرد و البته عزیزی خادم در گفت وگوی کوتاهی با فوتبالی گفت: هیچ صفحه مجازی ندارم و با این صفحات هم آشنا نیستم و در برنامه فوتبال برتر هم در این باره صحبت کردم. من هیچ صفحه مجازی در اینستاگرام و توییتر ندارم.

عزیزی خادم از روز رییس شدن، سرش به شدت شلوغ شده، تلفن همراهش مرتب زنگ می خورد و پیغام تبریک می گیرد و میهمانان زیادی از نقاط مختلف در فدراسیون فوتبال، به دیدن او می فرایند و ریاستش را تبریک می گویند.

دیروز سایت فدراسیون فوتبال هم در اطلاعیه ای اعلام نمود: کلیه اخبار مربوط به رییس فدراسیون به وسیله رسانه های رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می گردد. در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به ایجاد صفحات مجازی منتسب به شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال، به اطلاع می رساند ،صفحه های ایجاد شده به نام ایشان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جعلی بوده و کلیه اخبار مربوط به وی به وسیله مبادی رسمی و رسانه های رسمی فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد.

ظاهرا نزدیک به 20 صفحه مجازی به نام شهاب الدین عزیزی خادم ایجاد شده که هر کدامشان حالا می توانند کلی فالوئر هم بگیرند. البته شاید او تصمیم گرفت که در روزهای آینده صفحه مجازی هم داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "20 صفحه مجازی جعلی برای رییس جدید فدراسیون فوتبال ساخته شد، عزیزی خادم: من اصلا صفحه مجازی ندارم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 صفحه مجازی جعلی برای رییس جدید فدراسیون فوتبال ساخته شد، عزیزی خادم: من اصلا صفحه مجازی ندارم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید