شوکه شدن کاپیتان بارسلونا از اقدام ایرانی ها؛ ما سرورتیم!

به گزارش وبلاگ داریوش، مدافع سابق بارسلونا با تعداد زیادی کامنت از سوی طرفداران تیم تراکتور در صفحه اش روبرو شده است.

شوکه شدن کاپیتان بارسلونا از اقدام ایرانی ها؛ ما سرورتیم!

به گزارش وبلاگ داریوش انتشار مصاحبه ای از جرارد پیکه، بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا، باعث خشم شماری از طرفداران تیم تراکتور تبریز شده است. ماجرا از انتشار ویدئویی از مصاحبه اینترنتی این بازیکن قدیمی اسپانیایی با یک یوتیوبر آغاز شد. جایی که مجری برنامه از جرارد پیکه پرسید آیا خبر دارد که پاکو خمس، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و از مربیان شاغل در لالیگا، در کدام تیم حضور دارد؟

پیکه نسبت به این ماجرا اعلام بی اطلاعی کرد و زمانی که مجری برنامه به او گفت که خمس راهنمایی تیمی در لیگ برتر ایران به نام تراکتور را برعهده گرفته، مدافع سابق اسپانیا واکنش جنجالی خود را نشان داد. جرارد پیکه پس از شنیدن نام این باشگاه با تعجب و با صدای بلند آغاز به خندیدن نموده و خطاب به مجری می پرسد که آیا شوخی می نماید یا واقعا تراکتور نام یک تیم است؟

این حرکت جرارد پیکه، که 14 سال سابقه بازی در تیم بارسلونا را دارد و سال گذشته از میادین فوتبال خداحافظی کرد، واکنش تند طرفداران تراکتور را در پی داشت و صفحه اینستاگرام او به محل کامنت های طرفدار تیم تبریزی بدل شد. شماری از طرفداران تراکتور قدمت این باشگاه را به پیکه یادآوری نموده اند و شماری دیگر با جملاتی نظیر پیکه یادت باشه، تراختور سرورته علاقه خود را به تیم شان ابراز کردند.

یک طرفدار نیز با اشاره به خودروی رنو پی کی نوشته است: نام خودت در ایران نام یک ماشین است، بعد به تراکتور می خندی؟

این در حالی است که تعداد پرشماری نیز با گذاشتن ایموجی یک تراکتور در زیر پست اینستاگرام جرارد پیکه کوشش کردند ثابت نمایند این تیم طرفداران زیادی در ایران دارد.

البته پیکه هنوز واکنشی به این ماجرا نداشته اما احتمالا او با مراجعه به صفحه اینستاگرامش، از این موضوع شوکه شده و شاید اگر به گذشته برگردد چنین واکنشی را نداشته باشد.

نکته جالب اینکه پست آخر جرارد پیکه بیش از 800 هزار کامنت گرفته که این تعداد تفاوت عمده با سایر پستهای مدافع سابق بارسلونا دارد. پستهای قدیمی او حدود 20 هزار کامنت داشته است.

پاکو خمس که از سال گذشته به عنوان سرمربی تیم تراکتور در لیگ فوتبال خلیج فارس ایران انتخاب شده، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا به شمار می رود. در کارنامه خمس سرمربیگری تیم هایی نظیر لاس پالماس و رایو وایکانو دیده می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شوکه شدن کاپیتان بارسلونا از اقدام ایرانی ها؛ ما سرورتیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوکه شدن کاپیتان بارسلونا از اقدام ایرانی ها؛ ما سرورتیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید