گوشی مقرون به صرفه شیائومی ردمی نوت 11T با طراحی تکراری معرفی گردید

به گزارش وبلاگ داریوش، شیائومی ساعاتی قبل از گوشی ردمی نوت 11T رونمایی کرد که به طور اختصاصی راهی بازار هند می گردد. باید خاطرنشان کنیم این گوشی نسخه ریبرند شده پوکو M4 پرو محسوب می گردد و به همین دلیل به غیر از سخت افزار، از نظر ظاهری هم شباهت بسیار زیادی به این گوشی دارد.

گوشی مقرون به صرفه شیائومی ردمی نوت 11T با طراحی تکراری معرفی گردید

ردمی نوت 11T از چیپست Dimensity 810 مدیاتک و حداقل 6 گیگابایت رم بهره می برد. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به حافظه داخلی UFS 2.2 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می نماید. مقدار نمایشگر LCD این گوشی به 6.6 اینچ می رسد که از رفرش ریت 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز بهره می برد. در حفره نمایشگر هم یک دوربین سلفی مبتنی بر سنسور 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و اولترا واید 8 مگاپیکسلی هستیم و برخلاف پوکو M4 پرو که فاقد دوربین ماکرو است، این گوشی با دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی راهی بازار می گردد. حسگر اثر انگشت در لبه کناری تعبیه شده و در بدنه جک هدفون دیده می گردد. ردمی نوت 11T با MIUI 12.5 به دست کاربران می رسد.

اگرچه این گوشی از نظر سخت افزاری و ظاهری تفاوت مهمی با پوکو M4 پرو ندارد، اما نسبت به ردمی نوت 10T یک ارتقای قابل توجه محسوب می گردد. مقرون به صرفه ترین مدل این گوشی که از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد 225 دلار قیمت دارد. کاربران هندی برای خرید مدل های 6/128 و 8/128 گیگابایتی هم باید به ترتیب مبلغ 239 و 266 دلار بپردازند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی مقرون به صرفه شیائومی ردمی نوت 11T با طراحی تکراری معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مقرون به صرفه شیائومی ردمی نوت 11T با طراحی تکراری معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید