پسابرجام بهترین فرصت برای توسعه روابط ایران و سنگاپور است

به گزارش وبلاگ داریوش، اونگ کنگ یونگ سفیر کشور سنگاپور در ایران به همراه مشاوران مالی خود روز پنجشنبه در ملاقات با استاندار قزوین و مدیران مالی، صنعتی و دانشگاهی استان قزوین برای همکاری و سرمایه گذاری مشترک اعلام آمادگی کرد.

پسابرجام بهترین فرصت برای توسعه روابط ایران و سنگاپور است

یونگ در این نشست گفت: قزوین در راستا جاده ابریشم قرار گرفته که این راستا از موقعیت آبی و خاکی ویژه ای برخوردار است که می تواند به شهر شما صندلی شاخصی بدهد.

سفیر سنگاپور در ایران اعلام کرد: استان قزوین با اطلاعاتی که دریافت نموده ایم به نظر می رسد در توسعه صنعتی و فنآوری از صندلی خوبی برخوردار است و امیدواریم پس از بازدید از مراکز دانشگاهی و صنعتی شما به این باور برسیم که ظرفیت های خوب برای توسعه روابط و سرمایه گذاری مشترک وجود دارد و وارد کار اجرایی شویم.

در شرایط پسابرجام بدنبال توسعه روابط با ایران هستیم

یونگ توضیح داد: از این که در این جلسه مدیران بخش های صنعتی و علمی استان حضور پیدا نموده اند و با انرژی از توانمندی ها و ظرفیت های خود گزارش می دهند و آماده همکاری با ما هستند بسیار خرسندیم و این عزم و اراده برای ما اهمیت زیادی دارد و اشتیاق ما را برای سرمایه گذاری بیشتر می نماید.

سفیر سنگاپور درایران یادآورشد: در دوران پسا برجام بدنبال توسعه روابط مالی با ایران هستیم و آماده ایم در استان قزوین هم طرح هایی را عملیاتی کنیم.

استاندار قزوین به سنگاپور دعوت شد

یونگ در ادامه این نشست از استاندار قزوین دعوت کرد با سفر به سنگاپور از ظرفیت های علمی و دانشگاهی، صنعتی و شهرک های فناوری و آی تی این کشور بازدید کند.

سفیر سنگاپور در ایران به همراه مشاوران مالی خود پس از این نشست از پارک علم و فنآوری امام خمینی و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پسابرجام بهترین فرصت برای توسعه روابط ایران و سنگاپور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسابرجام بهترین فرصت برای توسعه روابط ایران و سنگاپور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید