پتنت جدید سامسونگ موبایل تاشو با دوربین پاپ آپ را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ داریوش، سامسونگ پتنت جدیدی برای یک موبایل تاشو ثبت نموده که در آن دوربین پاپ آپ به چند روش بکار گرفته شده است.

پتنت جدید سامسونگ موبایل تاشو با دوربین پاپ آپ را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ داریوش به نقل از دیجیاتو، وب سایت هلندی LetsGoDigital که پتنت های جدید سازندگان موبایل را شناسایی می نماید، پتنت جدید سامسونگ را شناسایی نموده است. این پتنت در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) ثبت شده و 22 اکتبر (یکم آبان) تأیید شده است.

در سند 79 صفحه ای این پتنت به نحوه استفاده از دوربین پاپ آپ به چهار روش در دیوایسی تاشو شبیه گلکسی Z فولد 2 اشاره شده است. در روش اول ماژول دوربین بیرون جهنده مشابه آنچه در گوشی های فعلی دیده می گردد، دارای دوربین سلفی و سنسورهای تشخیص چهره بوده و در پنل سمت چپ به کار گرفته شده است. در سه روش دیگر اما ماژول پاپ آپ درون پنل سمت راست تعبیه شده است.

در روش دوم ماژول بیرون جهنده به عنوان دوربین اصلی به کار گرفته شده تا پنل پشتی فاقد هرگونه برآمدگی باشد. در روش سوم ماژول شامل میکروفن ها و چراغ LED برای دوربین های اصلی و همچنین تمام سنسورهای تشخیص چهره پنل جلو می گردد. در روش چهارم و آخر نیز ماژول دوربین های اصلی و سلفی را در خود جای داده است.

ثبت مالکیت فکری لزوماً به معنای فراوری محصول نیست و سامسونگ ممکن است چنین موبایلی را هیچ وقت فراوری نکند.

منبع: جام جم آنلاین

به "پتنت جدید سامسونگ موبایل تاشو با دوربین پاپ آپ را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتنت جدید سامسونگ موبایل تاشو با دوربین پاپ آپ را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید