ویژگی های بی نظیر گوشی شیائومی 12 اولترا

به گزارش وبلاگ داریوش، شرکت شیائومی چند روز پیش سه مدل از گوشی های سری شیائومی 12 را در چین عرضه کرد. این مدل ها شامل شیائومی 12، شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو بودند.

ویژگی های بی نظیر گوشی شیائومی 12 اولترا

به گزارش وبلاگ داریوش، شرکت شیائومی با وجود رونمایی از 3 مدل گوشی از سری شیائومی 12 هنوز گوشی شیائومی 12 اولترا را معرفی نکرده است. این در حالی است که مشخصات دستگاه چندین بار فاش شده بود. اکنون، افشاگر محبوب چینی، DigitalChatStation، تا حدودی به معرفی این گوشی پرداخته است و تأیید می نماید که این دستگاه ممکن است پس از جشنواره بهار چین عرضه گردد.

بنا به گفته این افشاگر، گوشی Xiaomi 12 Ultra، پس از جشنواره بهار چین که از اول فوریه (12 بهمن) شروع می گردد، رونمایی خواهد شد. بنابراین، می توان انتظار داشت که این گوشی در اواسط یا اواخر فوریه عرضه گردد. مشابه سایر مدل های شیائومی 12 که اخیراً معرفی شده اند، گوشی شیائومی 12 اولترا نیز در ابتدا تنها در بازار چین عرضه می گردد و ممکن است در آینده در سطح جهانی عرضه گردد.

افشاگر دنیای فناوری، Digital Chat Station، در ادامه فاش می نماید که گوشی شیائومی 12 با نام رمز L1 دارای ویژگی های برجسته دوربین خواهد بود. یکی از دوربین های این گوشی لنز سوپر تله فوتو پریسکوپ است. علاوه بر این اطلاعات تازه، گزارش های قبلی نشان داده که این دستگاه ممکن است با سنسور های دوربین لایکا عرضه گردد. اخیراً، شرکت معتبر لایکا به همکاری خود با شرکت سازنده گوشی هواوی خاتمه داده است و این مطلب احتمال همکاری این شرکت با یک شرکت سازنده گوشی دیگر را تقویت می نماید. بر اساس گزارش ها و شایعات منتشرشده این همکاری به احتمال فراوان با شرکت شیائومی خواهد بود.

پیش از این گفته شده بود که این گوشی هوشمند دارای یک سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی است. دوربین اصلی یک لنز 50 مگاپیکسلی GN5 محصول سامسونگ می باشد. دوربین دوم یک لنز زوم 2 برابری 48 مگاپیکسلی و دوربین سوم، یک لنز 48 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 5 برابر است و در نهایت دوربین چهارم یک سنسور 48 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری خواهد بود.

اخیراً افشای تصویر قاب گوشی، شکل جزیره دوربین آن را نشان داده است. برخلاف مدل قبلی این دستگاه، گوشی Xiaomi 12 Ultra دارای یک ماژول دوربین پنل پشتی دایره ای خواهد بود و تفاوت عمده بین نسل قبلی و گوشی آینده حذف نمایشگر ثانویه در پنل پشتی است. پیش ازین، گوشی شیائومی 11 با یک صفحه نمایش ثانویه و یک ماژول دوربین مستطیلی در پنل پشتی راه اندازی شده بود.

با توجه به شایعات مربوط به نمایشگر این دستگاه، انتظار می رود شیائومی 12 اولترا با صفحه نمایشی با میزان حدود 6.5 تا 6.6 اینچ و وضوح صفحه نمایش 2k عرضه گردد. این مشخصات شبیه به صفحه نمایش شیائومی 12 پرو است که اخیراً راه اندازی شده است.

در زیر کاپوت، گوشی شیائومی اولترا 12 با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 عرضه می گردد و انتظار می رود که دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک باشد. این گوشی ممکن است با پشتیبانی از شارژ فوق سریع عرضه گردد که احتمالا مشابه با شارژ سریع 120 واتی شیائومی 12 پرو خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "ویژگی های بی نظیر گوشی شیائومی 12 اولترا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های بی نظیر گوشی شیائومی 12 اولترا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید