آنر 50 پرو با پردازنده اسنپدراگون 778G در بنچمارک AnTuTu دیده شد

به گزارش وبلاگ داریوش، آنر قرار است کمتر از یک هفته دیگر از گوشی های سری آنر 50 رونمایی کند. به همین دلیل امروز شاهد حضور مدل پرو یعنی آنر 50 پرو در بنچمارک AnTuTu بودیم.

آنر 50 پرو با پردازنده اسنپدراگون 778G در بنچمارک AnTuTu دیده شد

آنر سال گذشته و طی قراردادی 15 میلیارد دلاری، به صورت رسمی از هواوی جدا شد تا به اسم شرکتی مستقل به کار خود ادامه دهد. تا زمانی که این شرکت به اسم یکی از زیرمجموعه های هواوی فعالیت می کرد، به خاطر اعتباری که شرکت چینی در بین مردم داشت و اعتمادی که به آن می شد، توانست خود را مطرح کند به گونه ای که هواداران زیادی در بین کاربران پیدا کرد. اما از وقتی که این شرکت از هواوی جدا شد، گوشی هوشمندی را روانه بازار نکرد.

از اصلی ترین دلایل جدایی آنر از هواوی می توان به گوگل و تحریم های سفت و سخت آمریکا اشاره نمود. هواوی دو سال قبل به خاطر اتهاماتی مبنی بر سرقت اطلاعات کاربران و قرار دادن آن ها در اختیار دولت چین، از سوی آمریکا تحریم شد که این تحریم شامل سیستم عامل و تراشه می شد. آنر هم به اسم یکی از زیرمجموعه های این شرکت مشمول این تحریم شد اما با این جدایی، به گونه ای خود را از دام تحریم ها هم رها کرد.

اولین گوشی هایی که قرار است بعد از استقلال آنر راهی بازار شوند سری آنر 50 هستند. گوشی هایی که دقیقا نمی دانیم چه تعداد را شامل می شوند اما روز گذشته مدل آنر 50 پرو با پردازنده اسنپدراگون 778G در بنچمارک AnTuTu دیده شد. پردازنده ای که به تازگی معرفی شده و از توان سخت افزاری بالایی برخوردار است. بعلاوه در کنار این پردازنده از گرافیک آدرنو 642L و 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x هم استفاده شده که در نتیجه همکاری آن ها، امتیاز 526.000 بدست آمد.

به لطف فهرست منتشر شده بنچمارک AnTuTu بود که دیدیم ظرفیت حافظه داخلی آنر 50 پرو 256 گیگابایت از نوع UFS 2.X است (X به این معناست که دقیقا تعیین نشده فناوری حافظه داخلی چیست). بعلاوه می بینیم که در مقابل نام سیستم عامل این گوشی اندروید 11 درج شده به این معنا که واقعا خطری از جانب تحریم، آنر را تهدید نمی کند. امتیاز این گوشی در بخش تجربه کاربری هم بسیار بالا بود که خب می توان آن را به نمایشگر 120 هرتزی مرتبط دانست. مقوله ای که همواره باعث کسب امتیاز بالا در این بخش برای هر گوشی می گردد.

در رابطه با آنر 50 پرو قبلا هم خبرهایی منتشر شده بود مبنی براینکه قرار است از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/1.8 در آن استفاده گردد که روی اولین حلقه عظیم پنل پشتی شاهد حضور آن خواهیم بود. در حلقه دوم، دو دوربین دیگر را شاهد هستیم که به نظر می رسد هیچ یک از آن ها پریسکوپی نباشد. از طرفی مدل استاندارد یعنی آنر 50 با یک دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز مشابه راهی بازار می گردد. پیش از این هم در فهرست گواهی 3C بود که دیدیم این دو گوشی یعنی آنر 50 و 50 پرو به ترتیب به شارژرهای 66 و 100 واتی مجهز می شوند که خود به معنای بهره مندی از باتری هایی با ظرفیت فرق دارد؛ حال این باتری ها دقیقا چه ظرفیتی خواهند داشت تعیین نیست.

آنر میخواهد 16 ژوئن (26 خرداد) از گوشی های سری آنر 50 رونمایی کند. گوشی های این سری هم اولین محصولات آنر خواهند بود که به پردازنده ای از کوالکام مجهز می شوند. چرا که پیش از این از پردازنده های سری کرین در آن استفاده می شده. اطلاعات بیشتر در رابطه با این گوشی ها 5 روز دیگر و در جریان رونمایی رسمی از این آن ها منتشر خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنر 50 پرو با پردازنده اسنپدراگون 778G در بنچمارک AnTuTu دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر 50 پرو با پردازنده اسنپدراگون 778G در بنچمارک AnTuTu دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید