شرایط قیمتی املاک کمتر از 100 متر مربع

به گزارش وبلاگ داریوش، هم اکنون با کمبود عرضه آپارتمان های کوچک و میان متراژ در بازار، قیمت های عجیب و دور از انتظاری برای فروش آن ها پیشنهاد می گردد.

شرایط قیمتی املاک کمتر از 100 متر مربع

آنالیز میدانی آگهی های ملکی عرضه شده به بازار خرید و فروش مسکن نشان می دهد که همچنان حجم آپارتمان های کمتر از 100 مترمربع و کوچک متراژ در مقایسه با واحد های عظیم متراژ به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

به گزارش وبلاگ داریوش، یکی از مهم ترین مسائل بازار مسکن عدم تعادل میان واحدهای عرضه شده و تقاضای موجود در بازار است. به این معناکه اگرچه حجم زیادی از تقاضای مصرفی موجود در بازار به دلیل کاهش قدرت خرید از یک سو و الگوی مناسب مصرفی از سوی دیگر به دنبال خرید آپارتمان های کوچک متراژ هستند اما سمت عرضه (بسازوبفروش ها) به دلایل مختلف از جمله ضوابط شهرسازی و بالا بودن هزینه های ساخت وساز، تمایل بیشتری به ساخت واحدهای عظیم متراژ دارند.

این فرایند طی سال های گذشته منجر به نابسامانی و عدم تعادل در بازار خرید و فروش مسکن شده است به طوری که به دلیل کمبود عرضه واحدهای کوچک متراژ، قیمت گذاری مالکان برای فروش آنها نیز به گونه ای متفاوت رقم می خورد.

هم اکنون نیز طی چندماه گذشته از سال 99 که بازار مسکن فرایند پرنوسان و پرجهشی را سپری نموده، مساله کمبود آپارتمان کوچک متراژ در میان آگهی های ملکی بازار به شدت به چشم می خورد. آنالیز ها نشان می دهد: معدود آپارتمان های کوچک و میان متراژ (کمتر از 100 مترمربع) در بازار نیز عمدتا با قیمت های پیشنهادی عجیب و غریب برای فروش عرضه شده اند. همین موضوع نیز فرایند خرید آنها را برای متقاضیان حاضر در بازار سخت نموده است.

در جدول زیر تازه ترین آگهی آپارتمان های کمتر از 100 مترمربع در شهر تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب خانه اولی ها بخوانند! را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "شرایط قیمتی املاک کمتر از 100 متر مربع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قیمتی املاک کمتر از 100 متر مربع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید