ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

به گزارش وبلاگ داریوش، کارشناس هواشناسی گفت: از فردا با ورود جبهه جدید با دامنه کوتاه در شمال استان های آذربایجان شرقی، غربی و ارتفاعات البرز شاهد بارش های پراکنده باران خواهیم بود.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

امیر حسین سرکرده کارشناس هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه فردا با ورود جبهه جدید با دامنه کوتاه به شمال غرب کشور، شمال استان های آذربایجان شرقی، غربی و ارتفاعات البرز شاهد بارش های پراکنده باران خواهیم بود، گفت: از روز دوشنبه این امواج به شهرها و سواحل دریای خزر می رسد و در ارتفاعات البرز شاهد بارش باران و رگبار و وزش باد موقتی خواهیم بود.

او ادامه داد: طی این مدت دریای خزر مواج خواهد بود و طی این مدت در نواحی جنوب شرقی کشور شاهد بارش باران به صورت پراکنده خواهیم بود.

  • شرایط آب و هوا در 31 مرداد؛ کاهش نسبی دمای هوا در هفته آینده

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه پدیده غالب در نواحی شرق و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید طوفان و گرد وخاک خواهد بود، افرود: طی چند روز گذشته این پدیده غالب در نواحی شرقی و شمال سیستان و بلوچستان وجود دارد و این پدیده همچنان ادامه دارد.

سرکرده اظهار کرد: شنبه آسمان تهران صاف و آفتابی خواهد بود و دمای هوا در این مناطق به 37 درجه می رسد.

طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی در پنج روزه آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات استان های کرمان و هرمزگان رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد. از یکشنبه تا سه شنبه بارش در جنوب سیستان و بلوچستان تشدید می گردد.

لازم به ذکر است، روز شنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی در سواحل خزر، شمال غرب کشور و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی، کاهش نسبی دما را داریم. نواحی مرکزی و جنوب و شرقی خلیج فارس طی روز های آدینه تا دوشنبه و دریای خزر شنبه تا صبح سه شنبه مواج خواهد بود. آسمان تهران امروز صاف با وزش باد پیش بینی می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید