بارش برف و باران در 12 استان ، تهران دوباره برفی می گردد ، طوفان گرد و خاک در مناطقی از کشور

به گزارش وبلاگ داریوش، سازمان هواشناسی از بارش برف و باران، وقوع رگبار و رعد و برق، کولاک برف و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

بارش برف و باران در 12 استان ، تهران دوباره برفی می گردد ، طوفان گرد و خاک در مناطقی از کشور

به گزارش وبلاگ داریوش، سازمان هواشناسی کشور بیان کرد که بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز دوشنبه (24 بهمن) در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، شمال غرب فارس، شمال بوشهر، یزد، شمال کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش برف و باران، گاهی وزش باد شدید در منطقه ها گرمسیر رگبار و رعد و برق و در نواحی مرتفع و کوهستانی کولاک برف پیش بینی می گردد.

سه شنبه و چهارشنبه (25 و 26 بهمن) بارش در ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی، استان های ساحلی دریای خزر، بخش هایی از دامنه های جنوبی البرز، نواحی غرب، مرکز، شمال شرق و شرق کشور ادامه خواهد داشت.

طی 3 روز آینده بیشینه بارش در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، شمال شرق خوزستان و شمال غرب فارس خواهد بود.

پنجشنبه (27 بهمن) بارش در منطقه های از مرکز، شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی بعلاوه نواحی از استان فارس و بوشهر بارش پیش بینی می گردد.

آدینه (28 بهمن) با خروج سامانه از شرق کشور در نواحی شرق و شمال شرق بارش پراکنده انتظار می رود.

طی 5 روز آینده به ویژه چهارشنبه در منطقه های از مرکز، جنوب، جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در منطقه ها مستعد خیزش گردوخاک و کاهش دید رخ خواهد داد.

چهارشنبه وزش باد در نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان، یزد و کرمان تشدید می گردد و رخداد توفان گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا در این منطقه ها دور از انتظار نیست.

از امروز تا سرانجام هفته خلیج فارس مواج خواهد بود بعلاوه طی روزهای سه شنبه، پنجشنبه و آدینه دریای خزر مواج پیش بینی می گردد.

شرایط جوی تهران طی 2 روز آینده

آسمان تهران فردا (25 بهمن) قسمتی ابری تا نیمه ابری از بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 7 درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (26 بهمن) ابری در برخی ساعات بارش باران و برف و گاهی مه آلود و اوایل شب به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 6 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بارش برف و باران در 12 استان ، تهران دوباره برفی می گردد ، طوفان گرد و خاک در مناطقی از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در 12 استان ، تهران دوباره برفی می گردد ، طوفان گرد و خاک در مناطقی از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید