ورود حراست فدراسیون فوتبال به رقم قراردادها و بند فسخ

به گزارش وبلاگ داریوش، رئیس حراست فدراسیون فوتبال گفت: هر موضوعی که در بند قرارد ها به صرفه و صلاح فوتبال نباشد، محکوم است.

ورود حراست فدراسیون فوتبال به رقم قراردادها و بند فسخ

محمدحسین حمیسی، درباره اینکه با توجه به مسائل مطرح شده نسبت به افزایش بی رویه مبلغ قرارداد بازیکنان در فصل تازه لیگ برتر، آیا حراست فدراسیون فوتبال راه حل هایی برای کنترل این موضوع و برخورد با متخلفان در نظر گرفته است، گفت: با توجه به شرایط فعلی، حراست فدراسیون طبق تعامل با سازمان لیگ به این مسائل ورود خواهد داشت. تمام موارد مطرح شده را آنالیز نموده و براساس منافع و مصالح فوتبال کشور اقدام خواهیم کرد.

وی درمورد مطرح شدن بند های عجیب و غریب در مفاد بعضی از قرارداد ها مثل بند فسخ قرارداد بدون پرداخت غرامت در صورت داشتن پیشنهاد خارجی پس از سرانجام جام جام جهانی، شرح داد: درمورد بند قرارداد ها به این دلیل که هنوز به سازمان لیگ ارسال نشده نمی توان نظر دقیقی داد. البته باید دید چرا چنین اتفاقاتی می افتد و دلیل این موارد باید به وسیله کارشناسان و در ادامه کارگروهی که در سازمان لیگ آنالیز گردد. باید دید این بند ها براساس منافع باشگاه ها است؟ در قرارداد ها منافع باشگاه و بازیکن باید لحاظ گردد و در نهایت باید منافع فوتبال ملی در نظر گرفته گردد.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال توضیح داد: بعضی باشگاه ها شکوائیه خود را درباره مسائل نامتعارف اقتصادی به ما رسانده اند. باید این نظرات را در قالب یک کار کارشناسی با حضور متخصصان امر و حتی خود مدیران برنامه ها آنالیز کنیم تا تعیین گردد دلیل و عوامل چنین قول و قرار هایی چیست. هنوز باشگاه ها در مرحله جابجایی هستند و قرارداد های خود را برای سازمان لیگ ارسال ننموده اند، اما پس از دریافت قراردادها، کوشش می کنیم قبل از صدور کارت بازی برای بازیکنان همه ارزیابی های لازم را صورت داده و به جمع بندی نهایی برسیم. هر موضوعی که به صرف و صلاح فوتبال ملی و باشگاهی نباشد محکوم است و با یک نظر کارشناسی با آن برخورد خواهد شد.

وی درباره اینکه مدیران باشگاه استقلال مدعی هستند باشگاه رقیب به سعید صادقی قول داده در صورت عقد قرارداد با این تیم، راهی جام جهانی خواهد شد، گفت: اصل را بر این می گذاریم چنین ادعایی واقعیت ندارد، زیرا اینکه باشگاهی به بازیکن وعده بدهد در صورت عقد قرارداد با تیم ما با تیم ملی به جام جهانی می روی، یک تخلف است. حراست فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق هم به ماجرا ورود کردند و حتی از فرد مدعی خواستند با حضور در جلسه کمیته اخلاق شرحاتش را ارائه بدهد.

حمیسی درخصوص اینکه آیا قرار است سقف قرارداد 8 میلیاردی برای بازیکنان در نظر گرفته گردد، عنوان نمود: برای رسیدن به یک مبلغ باید پیشنهاد باشگاه ها و البته تمام نظرات کارشناسی را آنالیز کرد. این کار تخصصی است و احتیاج به ارزیابی دارد. برای رسیدن به یک فرمول خاص باید نظرات را در کارگروه تعیینی جمع آوری نموده و همه دست اندکاران کمک و کمک بدهند تا فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برترین تصمیم را عملیاتی نمایند.

منبع: فرارو

به "ورود حراست فدراسیون فوتبال به رقم قراردادها و بند فسخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود حراست فدراسیون فوتبال به رقم قراردادها و بند فسخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید