واکنش جهانی به ملاقات ایران با سامورایی ها

به گزارش وبلاگ داریوش، هفته اول لیگ ملت های والیبال 2023 درحالی کار خود را شروع خواهد نمود که در هفته نخست این مسابقات تیم های مردان در دو شهر اوتاوا (کانادا) و ناگویای (ژاپن) به مصاف هم خواهند رفت. این رقابت ها سه شنبه 16 خرداد کار خود را دنبال می نماید.

واکنش جهانی به ملاقات ایران با سامورایی ها

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در هفته نخست لیگ ملت های 2023 والیبال به مصاف تیم والیبال ژاپن خواهد رفت. این مسابقه که از فردا سه شنبه 16 خرداد از ساعت 14:10 به وقت ایران شروع می گردد حساسیت بالایی برای هر دو تیم دارد.

فدراسیون دنیای والیبال در مورد رقابت حساس ایران و ژاپن نوشت: پس از شش روز رقابت در والیبال زنان قرار است پس از یک استراحت یک روزه، شهر ناگویا خود را برای شش روز دیگر رقابت در سطح بالا آماده کند؛ این بار با حضور هشت تیم از برترین تیم های ملی مردان دنیا. بلغارستان و چین در اولین بازی از گروه دوم به مصاف هم خواهند رفت. این بازی افتتاحیه برای هر دو تیم مهم است.

فدراسیون دنیای والیبال ادامه داد: قطعا هیجان در ناگویا برای دومین بازی این گروه افزایش خواهد یافت چرا که تیم میزبان (ژاپن) برای بازی افتتاحیه خود به زمین مسابقه خواهد رفت. ژاپن با رقیب قاره ای خود یعنی ایران بازی خواهد نمود. طرفداران خانگی مشتاق این هستند که ببینند یوکی ایشیکاوا، یوجی نیشیدا، تاکاهاشی و بقیه هم تیمی هایشان چگونه رقابت خواهند کرد. ایران هم بازیکن قدرتمند مانند امین اسماعیل نژاد و بازیکن باتجربه مانند سید محمد موسوی را دارد. البته سکو ها برای تمام بازی های تیم میزبان مملو از طرفداران ژاپنی خواهند بود.

فدراسیون دنیای ادامه داد:، اما داغ ترین دیداری که ژاپنی ها انتظار دارند یکشنبه 21 خرداد است زمانی که در بازی پایانی هفته اول، ژاپن به مصاف فرانسه قهرمان المپیک و مدافع عنوان قهرمانی VNL خواهد رفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از TBS، یوکی ایشیکاوا ستاره والییال ژاپن که در لیگ ایتالیا توپ می زند در مورد لیگ ملت های والیبال 2023 گفت: بزرگترین هدف سال جاری تیم ملی والیبال ژاپم راهیابی به مسابقات مقدماتی المپیک پاریس است، اما در لیگ ملت ها می خواهم به شیوه ای خوب بجنگم تا به مسابقات مقدماتی المپیک راه پیدا کنم. ما برای مرحله نهایی هدف داریم.

بعلاوه یوجی نیشیدا درباره لیگ ملت های 2023 گفت: نبرد برای حضور در المپیک سال جاری بسیار مهم خواهد بود بنابراین همه ما باید برنده و پیروز شویم.

آی تاکاهاشی دیگر ملی پوش والیبال ژاپن گفت: من می خواهم سخت کار کنم تا به طور پیوسته خودم را تکامل دهم. می خواهم به طور قاطع تصمیم بگیرم که هدف تیم برای حضور در المپیک پاریس کجاست. من می خواهم یاری کنم و تمام تلاشم را انجام دهم.

منبع: فرارو

به "واکنش جهانی به ملاقات ایران با سامورایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جهانی به ملاقات ایران با سامورایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید