هفته سی و یکم لالیگا، برد ارزشمند اتلتیکو مادرید و توقف ختافه

به گزارش وبلاگ داریوش، در چارچوب رقابت های این هفته لالیگای اسپانیا تیم فوتبال اتلتیکو مادرید پیروز به شکست میزبان خود شد.

هفته سی و یکم لالیگا، برد ارزشمند اتلتیکو مادرید و توقف ختافه

به گزارش ، در ادامه رقابت های هفته سی و یکم لالیگای اسپانیا، از ساعت 22 به صورت همزمان 2 ملاقات برگزار گردید که اتلتیکو مادرید در خانه لوانته به میدان رفت و تیم رده پنجمی ختافه با وایادولید ملاقات کرد.

اتلتیکو مادرید، تیم رده سومی لالیگای اسپانیا در استادیوم خانگی لوانته با یک گل حریف خود را مغلوب کرد. تک گل مادریدی ها در این بازی را بورخا گونزالس، بازیکن حریف دقیقه 15 وارد دروازه خودی کرد. با این نتیجه شاگردان دیگو سیمئونه با کسب 55 امتیاز، بالاتر از سویا، به رده سوم صعود کردند.

در دیگر بازی برگزار گردیده امشب نیز تیم رده پنجمی ختافه که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کوشش می نماید، در ملاقاتی خارج از خانه با تساوی یک بر یک مقابل وایادولید رده پانزدهمی متوقف شد. انیس اونال دقیقه 49 از روی نقطه پنالتی برای وایادولید و خایمه ماتا دقیقه 41 برای میهمان پیروز به گلزنی شدند. ختافه با این نتیجه 49 امتیازی شد و در همان رده پنجم باقی ماند. وایادولید نیز با 34 امتیاز و بدون تغییر در صندلی جدول، در رده پانزدهم نهاده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هفته سی و یکم لالیگا، برد ارزشمند اتلتیکو مادرید و توقف ختافه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته سی و یکم لالیگا، برد ارزشمند اتلتیکو مادرید و توقف ختافه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید