منچستریونایتد ، بارسلونا؛ التهاب در تئاتر رویا ها

به گزارش وبلاگ داریوش، منچستریونایتد در دیدار برگشت پلی آف لیگ اروپا در خانه با بارسلونا روبه رو می شود؛ دیداری که می تواند تعیین کند کدام تیم می تواند به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند. تقابل اصلی این مرحله در لیگ اروپا همین بازی است. کاتالان ها در این فصل برای قهرمانی لیگا با سرعت تمام می جنگند و با هشت امتیاز بیشتر از رئال مادرید و 16 امتیاز بالاتر از رئال سوسیداد در رده نخست قرار دارند.

منچستریونایتد ، بارسلونا؛ التهاب در تئاتر رویا ها

آن ها بدشانس بودند که با بایرن و اینتر در لیگ قهرمانان اروپا همگروه شدند و در گروه مرگ قرار گرفتند. این در حالی است که مثلا پورتو - بروژ - بایرلورکوزن و اتلتیکو در یک گروه بودند یا تاتنهام - اینتراخت - اسپورتینگ و مارسی هم در دیگر گروه قرار داشتند.

منچستریونایتد نیز از رقابت برای قهرمانی در لیگ خارج نیست و شرایط خوبی دارد. آرسنال با پنج امتیاز بیشتر فزونی قابل قبولی دارد و یک بازی کمتر دارد؛ در حالی که منچسترسیتی سه امتیاز از شیاطین سرخ جلوتر است. تا اینجای کار پیشرفت یونایتد زیر نظر اریک تنهاخ به مقدار کافی ملموس به نظر می رسد. یونایتد همچنین در لیگ کاپ انگلیس در فینال است؛ جایی که با نیوکاسل بازی خواهد کرد، اما لیگ کاپ اعتبار چندانی ندارد و نمی تواند هواداران یونایتد را راضی کند. قهرمانی در لیگ اروپا نیز از اعتبار کمتری نسبت به لیگ برتر برخوردار است، اما اگر قهرمان لیگ برتر نشوید، قهرمانی در لیگ اروپا می تواند تسلی خاصی برای این فصل یونایتد باشد.

پس از یک تساوی پر گل در زمین بارسلونا، هر دو تیم سه امتیاز در رقابت های لیگ داخلی خودشان را به دست آورده اند. بارسلونا بدون زحمت با دو گل کادیس را شکست داد و منچستریونایتد با نتیجه سه بر صفر لستر را از پیش رو برداشت.

هر دو باشگاه به لطف درخشش مهاجمانشان توانستند برنده شوند. لواندوفسکی گل دوم آبی -اناری ها را به ثمر رساند و رشفورد هم برای شیاطین سرخ دبل کرد و نشان داد یکی از آماده ترین بازیکنان حال حاضر اروپاست. منچستریونایتد 17 بازی بدون شکست در خانه در تمام رقابت ها دارد. 15 پیروزی و دو تساوی مقابل نیوکاسل و لیدز، نتایج یونایتد ها در دیدار های اخیرشان بوده است.

هر دو باشگاه در حال حاضر عملکرد خوبی دارند، ولی برد های بارسلونا خفیف تر بوده است. با در نظر گرفتن این موضوع و همچنین تساوی منچستریونایتد در نوکمپ (یادآوری می کنیم که قانون گل های زده خارج از خانه در رقابت های لیگ اروپا معیار نیست)، شیاطین سرخ شانس بیشتری برای صعود دارند.

بارسلونا در اولدترافورد تنها نخواهد بود. در مجموع 2350 هوادار برای حمایت از تیم در بازی برگشت به منچستر سفر می کنند. پدری و دمبله به دلیل مصدومیت و همچنین گاوی برای این بازی در دسترس نیستند.

منبع: فرارو

به "منچستریونایتد ، بارسلونا؛ التهاب در تئاتر رویا ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد ، بارسلونا؛ التهاب در تئاتر رویا ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید