بازنشستگی سرخیو راموس؟ نه عربستان و نه آمریکا

به گزارش وبلاگ داریوش، سرخیو راموس به وسیله اشخاص ثالث خودش را به سویا پیشنهاد داده و می خواهد دوران حرفه ای خود را در این باشگاه به سرانجام برساند. مدافع سابق رئال مادرید که پس از دو سال از پی اس جی جدا شده، مدتهاست که می خواهد به سانچس پیسخوان برگردد، جایی که آرزو دارد به دوران فوتبالش در آن سرانجام دهد. راموس فوتبالش را از سویا آغاز کرد و در سال 2005 با رقم 28 میلیون یورو به رئال پیوست. راموس بازنشستگی در سویا و خانه را به ادامه فوتبال در آمریکا یا عربستان ترجیح می دهد.

بازنشستگی سرخیو راموس؟ نه عربستان و نه آمریکا

سرخیو راموس به وسیله برادرش رنه و بعلاوه خسوس ناواس (کاپیتان سویا)، که دوست صمیمی اش است، به سویا اطلاع داده که دوست دارد فصل آینده برای این باشگاه بازی کند و این موضوع در شبکه های اجتماعی هیجان زیادی بین طرفداران سویا ایجاد نموده است.

راموس در سویا هم طرفدار دارد و هم مخالف. دسته ای از طرفداران سویا هرگز او را به خاطر شکل انتقالش به رئال نبخشیدند و او همیشه در استادیوم سویا هو می شد.

در حال حاضر سویا که منتظر انتصاب یک مدیر ورزشی نو برای جایگزینی مونچی است، به این انتقال فکر نمی کند، حتی اگر راموس از دستمزد خود به اندازه قابل توجهی کاهش دهد ولی کسی از آینده خبر ندارد.

منبع: فرارو

به "بازنشستگی سرخیو راموس؟ نه عربستان و نه آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشستگی سرخیو راموس؟ نه عربستان و نه آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید