منتظر کلید خوردن پروژه فسیل 2 باشید ، بهرام افشاری این بار به فضا می رود

به گزارش وبلاگ داریوش، با نگاهی به کارنامه تهیه کننده جوان فسیل که فروش فیلم هایش از او تهیه کننده ای ثروتمند ساخته، باید انتظار داشت که مدتی بعد از خاتمه اکران فسیل، قسمت دوم این فیلم فراوری گردد. سابقه عامریان نشان می دهد که او به این زودی ها فسیل را بایگانی نمی کند.

منتظر کلید خوردن پروژه فسیل 2 باشید ، بهرام افشاری این بار به فضا می رود

فسیل یک برند تجاری پیروز است و فسیل 2 محتمل ترین اتفاقی است که باید انتظارش را داشت. مطمئنا سید ابراهیم عامریان، تهیه کننده فیلم، از همه بیشتر و بهتر به این موضوع اندیشیده که باز هم از گنج بی انتها فسیل بهره ببرد. با نگاهی به کارنامه این تهیه کننده جوان که فروش فیلم هایش از او تهیه کننده ای ثروتمند ساخته، باید انتظار داشت که مدتی بعد از انتها اکران فسیل، قسمت دوم این فیلم فراوری گردد. سابقه عامریان نشان می دهد که او به این زودی ها فسیل را بایگانی نمی کند.

سید ابراهیم عامریان متولد 1361 است و کارش را در سینما با تهیه قسمت اول تگزاس (مسعود اطیابی) آغاز کرد که در اکران نوروز 1397 کمی بیش از 14 میلیارد و 439 میلیون تومان فروخت و دومین فیلم پرفروش سال شد. فروردین 1398، تگزاس 2 (اطیابی) اکران شد و بیش از 25 میلیارد فروخت و باز دومین فیلم پرفروش سال شد. دینامیت (اطیابی) و انفرادی (اطیابی) در سال های 1400 و 1401 به ترتیب با بیش از 58 میلیارد تومان و بیش از 77 میلیارد تومان پرفروش ترین فیلم های سال و رتبه های سوم و دوم جدول پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران شدند. این دو فیلم با اینکه ارتباطی به هم نداشتند و دنباله محسوب نمی شدند، اما الگوی روایی کم وبیش مشابهی داشتند. اخیرا هم که نارگیل 2 (داود اطیابی) که در واقع ادامه سریال نارگیل است به تهیه کنندگی عامریان روی پرده رفته است.

همه اینها نشان می دهد که عامریان برندهای پیروزش را به راحتی کنار نمی گذارد. او به فیلم های سریالی که یک بار در گیشه امتحانشان را پس داده اند، علاقه دارد و بنابراین فراوری فسیل 2 اصلا دور از فکر نیست. موضوع فقط زمان آن است که بستگی به از تب وتاب افتادن فروش فسیل دارد. احتمالا هم داستان قسمت دوم به میزان قسمت اول مایه نخواهد داشت، ولی چه اهمیتی دارد؟ مهم پول سازی این فسیل ارزشمند است. حتی اگر پای یک پروژه علمی تخیلی در میان باشد که بهرام افشاری در آن راهی کره مریخ گردد.

سابقه دنباله سازی کمدی هایی مثل اخراجی ها (سه قسمت) و رسوایی (دو قسمت)، آتش بس (دو قسمت) و چند می گیری گریه کنی؟ تاکیدی است بر اینکه از حالا باید منتظر فسیل 2 بود. از حالا منتظر باشید که از یکه تازی قسمت دوم فسیل در اکران بشنوید.

منبع: همشهری آنلاین

به "منتظر کلید خوردن پروژه فسیل 2 باشید ، بهرام افشاری این بار به فضا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر کلید خوردن پروژه فسیل 2 باشید ، بهرام افشاری این بار به فضا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید